Ogilvy reklamna kampanja za Expediju
Najnoviji primjer kreativnosti tvoraca reklama nalazimo u novoj reklamnoj kampanji za Expediju, kompaniju koja pruža online usluge rezervacije aviokarata, hotelskih soba, krstarenja i ugovaranja turističkih aranžmana.
U kampanji za koju je zaslužna agencija Ogilvy glavnu ulogu su dobili aerodromski IATA kodovi, kombinovani tako da šalju jasne poruke.
Svaki od oko 9.000 aerodroma širom svijeta ima svoj vlastiti, jedinstveni IATA kod od tri slova, namijenjen identificiranju destinacije prtljaga.
Kreativci iz agencije Ogilvy na ideju spajanja ovih kodova u smislene poruke došli su kad je jedan od njih vidio ženu na londonskom aerodromu Heathrow kojoj je sa torbe visila oznaka FUK, što je oznaka aerodroma u japanskom gradu Fukuoki.
Rezultate njihovog rada pogledajte u fotogaleriji.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.