Od sada lakše do zarade na YouTube
Kompanija je juče objavila da će smanjiti uslove za učlanjenje u YouTube Partner Program i omogućiti manjim kreatorima nekoliko načina monetizacije, uključujući plaćeni chat, davanje napojnice, članstva na kanalu i mogućnosti za kupovinu.
Prema novoj politici uslova, YPP će biti otvoren za kreatore kada dostignu 500 pretplatnika - polovinu broja koji je YouTube ranije zahtjevao. I druge kriterie će promijeniti: učesnici programa će morati da imaju 3.000 važećih sati gledanja umjesto dosadašnjih 4.000, ili 3 miliona pregleda na Shortsu u poređenju sa prvobitnih 10 miliona.
Niži zahtjevi će se prvobitno primjenjivati u SAD, Velikoj Britaniji, Kanadi, Tajvanu i Južnoj Koreji.
Semir Halilović podnio ostavku na poziciju ambasadora BiH u Kataru: Poslao pismo Denisu Bećirović
Manjim kreatorima će i dalje biti potrebno da prošire svoju prisutnost kako bi zaradili od reklama, jer YouTube navodi da će postojeći zahtjevi YPP-a ostati za dijeljenje prihoda (kompanija napominje da kreatori neće morati ponovo da se prijavljuju za program kada ispune veće zahtjeve).
YouTube je koristio program dijeljenja prihoda od reklama kako bi privukao kreatore da zarađuju novac, posebno kako bi podržao kratki sadržaj kompanije u posljednjih nekoliko mjeseci uvođenjem programa dijeljenja prihoda od reklama za Shorts.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.