Nevjerovatno iskrena kampanja aviokompanije
Iza nove reklamne kampanje jefitnog avioprevoznika Ryanaira stoji austrijski student u Stockholmu, Hugo Gstrein, a njegova ideja se od drugih kreativnih reklamnih kampanja razlikuje po nevjerovatnoj iskrenosti.
U svijetu oglašivača, iskrenost kampanje je nagrađena nagradom Clio za 2013. godinu.
Naime, Ryanair ovim videom, bilbordima i oglasima u štampi u suštini govori putnicima u svojim avionima da ušute i prestanu zanovijetati, jer se voze po najnižim mogućim cijenama. Umjesto da pokušava privući putnike reklamirajući kvalitet usluge, brutalna kampanja podsjeća ih da kod cijena kakve su Ryanairove, pritužbe na uslugu zaista nemaju mjesta.
Kampanja na jednom mjestu okuplja najčešće pritužbe putnika, na primjer u vezi sa cijenom sendviča, samo jednom dozvoljenom torbom ili nezadovoljstvom mjestom u avionu, ali i fizički onemogućuje zanovijetanje.
Više pogledajte u videu:
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.