Naslovnice koje su uspjele i bez poznatih lica

Radiosarajevo.ba

FOTOGALERIJA

Magazin New York Times nedavno je objavio da filmske zvijezde na naslovnicama više ne prodaju novine, te da su 'u modi' pop zvijezde poput Lady Gage. Staro pravilo je ostalo: poznata lica na naslovnicama utiču na prodaju broja.

Bin Laden, Marilyn Monroe, Barack Obama, Angelina Jolie, Steve Jobs samo su neka od imena koja su poznatim svjetskim magazinima, kakvi su Time, Life, Esquire, New Yorker i Businessweek donosili velike sume novca od prodaje. Ipak, među najprodavanijim izdanjima najzvučnijih imena među časopisima u svijetu nalazi se i nekolicina onih na čijim se naslovnicama nisu nalazila poznata lica.

Zajedničko ovim naslovnicama, na kojima se nalaze ilustracije ili intrigantni natpisi, je to da su se bavilegorućim ili kontroverznim temama: AIDS-om, ratom u Vijetnamu, grijesima kompanije Apple, atentatom na Roberta Kennedyja, uraganom Sandy. Neke od njih, poput naslovnice National Geographica na kojoj se našla fotografija afganistanske djevojčice fotografa Stevea McCurryja, proslavile su svog modela.

U fotogaleriji pogledajte nekolicinu probranih naslovnica na kojima se nisu našli slavni političari, glumci ili pop zvijezde.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak