MySpace pred prodajom
Radiosarajevo.ba
Ilustracija
Rupert Murdoch sve je bliži tome da proda MySpace jer mu je postao veliko opterećenje od kojeg ima isključivo troškove i malu korist. Murdoch je kupio MySpace 2005. godine za 500 miliona dolara, ali je izgubio bitku sa ostalim društvenim mrežama, prije svega sa Facebookom i Twitterom.
Prije mjesec dana Rupert Murdoch objavio je poslovne rezultate za svoj NewsCorp, prema kojem je MySpace napravio najveće gubitke, i već tada je najavio da razmišlja o njegovoj prodaji. Istaknuo je da se sa MySpaceom može napraviti mnogo toga, ali da ga nijedna opcija više ne zanima, te da će MySpace rado dati u ruke nekom drugom.
Kraj digitalnog izleta
"Kada smo ga kupili, MySpace je profitirao od tadašnjeg booma u online oglašavanju. U međuvremenu se tržište proširilo i počeli smo kaskati za ostalima. Gubici koje danas proizvodi MySpace za NewsCorp su neprihvatljivi, iako su ljudi koji ga vode napravili odličan posao proteklih godina. Naravno, svjestan sam da od prodaje neće biti ništa ako ne redizajniramo MySpace", priznao je Murdoch.
Samo dvije godine nakon što je kupio MySpace, njegova vrijednost se višestruko povećala i 2007. je procijenjen na 12 milijardi dolara. U to vrijeme niko u NewsCorpu nije razmišljao o prodaji zlatne koke, ali od tada su se stvari uveliko promijenile.
MySpace posljednjih mjeseci bilježi malo posjeta pa je tako u oktobru 80 miliona korisnika posjetilo MySpace, a glavni konkurent Facebook raste iz dana u dan. U istom mjesecu Facebook je posjetio 151 milion korisnika, kojih je ukupno 500 miliona, odnosno pet puta više nego MySpaceovih. Twitter ima dvostruko veći broj korisnika nego Murdochova društvena mreža, pa ne čudi što je Murdoch odlučio odustati od tog "digitalnog izleta".
Ništa od oporavka
U opciji je i spajanje sa nekom velikom korporacijom, poput AOL-a i Yahooa, ali nijedan veliki igrač nije zainteresiran za MySpace dok se ne promijeni i ne transformira da bi postao zanimljiv većem broju korisnika.
Murdoch je imao vremena razmisliti s obzirom na to da je pad MySpacea počeo prije dvije godine i od tada su se šefovi MySpace mijenjali kao na traci, ali niko nije mogao zaustaviti negativni trend i danas dionice MySpacea koštaju trideset posto manje nego prije dvije godine.
Tada je Murdoch MySpaceu dao nekoliko mjeseci da se oporavi, ali je sada izjavio da je to bilo pogrešno, te da mu je tek sada jasno da je za to potrebno nekoliko godina.
jutarnji.hr/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.