Monetize AD: Kreatori igrica i stipendisti na konferenciji u Istanbulu

0
Promotivni tekst
Monetize AD: Kreatori igrica i stipendisti na konferenciji u Istanbulu

Mlada ekipa junior programera, koji su svoju praksu započeli u kompaniji Monetize AD, plasirali su drugu mobilnu igricu ove godine.

Igricu su kreirali sami, a ovom mjesecu, tačnije 14. i 15. novembra, predstavili su je na svjetskoj konferenciji u Istanbulu. Nova igrica nosi naziv "Gigycube: Jelly Rush" i kreirana je prema modernim trendovima iz svijeta online i Hyper Casual igara.

"Jasno je da se radi o napornom radu i podršci kolega i nadređenih u kompaniji, kojoj su rado posvećivali vrijeme nakon školskih obaveza. Armin Subašić, Faris Jusubašić i Muhamed Bećirović su osamnaestogodišnjaci, koji su već od ranije usmjeravali svoje slobodno vrijeme online svijetu i "modernim" profesijama, ali se čini da s novim generacijama, i ta navika može imati dobru prednost", kaže Mersad Vejzović, tehnički direktor i suosnivač kompanije Monetize AD.

"Moramo se prilagođavati trendovima, razvoju i novim mogućnostima. Uvijek smo zagovornici podrške ambicioznim i sposobnim mladim ljudima. Neki već koračaju stazama vlastitog uspjeha, a našu podršku, kao i do sada i u svakom smislu, mogu očekivati i dalje", dodaje Vejzović.

Foto: Monetize Ad / Monad Games tim

Konferenciju Hyper Games su posjetili u pratnji senior programera, Mirze Bašića i uspješno prikazali development i marketing novih igrica, kao i moderne trendove koji prate izradu Hyper Casual igrica i načinu adaptiranja trendova na nove projekte.

Konferencija je novi korak u našem uspjehu i definitvno se radujemo što će naš proizvod biti prepoznatljiv široj publici. U ovoj kompaniji sam počeo praksu i iskušao se u svojim prvim projektima za stipendiju, a nakon završetka škole sam dobio i ponudu za posao, koju sam rado prihvatio", kaže Armin Subašić, jedan od kreatora igrice i junior programera.

Podsjetimo, Monetize AD je u posljednjih nekoliko godina zabilježila uspjeh kao najbrže rastuća kompanija u regionu. Sa sjedištem u Sarajevu, tržište je proširila na nekoliko evropskih država, djelujući sa svoje četiri platforme za marketing, dva interna brenda u razvoju i fabrikom za proizvodnju i distribuciju domaćih proizvoda.

Nova igrica je dostupna za Android i iOS uređaje, a više o aktivnostima i radu kompanije, možete pronaći na Instagram i LinkedIn profilima.

Prva igrica, plasirana početkom godine, predstavljena je tržištu pod imenom "Hexahero", a imala je i prilično dobar odziv korisnika/ca.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak