Moj džihad: Reklamna kampanja na ulicama Chicaga

Radiosarajevo.ba

Prije nekoliko sedmica, reklamna kampanja naziva Moj džihad osvanula je na autobusima javnog gradskog saobraćaja u Chicagu, s namjerom da doprinese razbijanju predrasuda o muslimanima u Americi.

Kampanju je pokrenulo Vijeće američko-islamskih odnosa u Chicagu (CAIR) kao odgovor na kontroverznu kampanju koja poziva na „borbu protiv džihada“, a koju je kreirala konzervativna blogerka Pamela Geller.

 

Doslovno značenje riječi džihad je „borba“ ili „napor“, a ne samo „sveti rat“ kako se često navodi, te se kampanja i temelji na svakodnevnim, običnim naporima pojedinaca, jednako muslimana kao i bilo koga drugog. Pored kampanje koja se našla na gradskim autobusima, CAIR je pozvao one koji podržavaju ideju da koriste #MyJihad tag kako bi s javnosti na društvenim mrežama podijelili svoje osobne borbe i napore, a to su i uradili brojni muslimani i nemuslimani.

„Riječ je o zahtjevu za inteligentnim i informisanim razumijevanjem islama i njegovih postulata u medijima, obrazovnim krugovima i javnosti“, objasnio je Ahmed Rehab, osnivač CAIR-a.

„Ova kampanja daje glas našim pogledima, praksama i, jednostavno rečeno, našoj realnosti, koja je prevelika da bi bila izbačena iz konverzacije“, dodaje Rehab.

Kampanja MyJihad će se nakon Chicaga pojaviti i u drugim gradovima, uključujući New York, San Francisco, Houston, Seattle i Washington D.C. U našoj fotogaleriji pogledajte poruke koje su svojim sugrađanima poslali muslimani u Chicagu.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak