“Mjesec dana sam proveo na modnoj pisti i to je za mene bio šok! Nikada prije nisam radio modnu fotografiju, nisam imao pojma općenito o modi. Prije nego što sam potpisao ovaj ugovor čuo sam samo onako usput za Armanija i Yvesa Sainta Laurenta. Ja sam dečko koji živi u trapericama i najobičnijoj majici. Prošle godine proveo sam osam mjeseci fotografirajući rat.“, prenosi Telegraph riječi Marcusa Bleasdalea, fotografa koji se s ratne fotografije prebacio na snimanje tjedana mode u Parizu, Londonu i New Yorku.
“Bio sam u Somaliji, Sudanu, Kongu i Kašmiru, tamo sam radio zaista moćne fotografije. Ali to je težak posao!¨Želio sam ‘očistiti’ mozak nečim skroz novim, trebala mi je mala životna renesansa. New York Magazine tražio je nekog tko nema nikakvo iskustvo u svijetu mode, nekog totalno ‘izgubljenog’. Našli su pravu osobu!”, kaže Marcus, novopečeni modni fotograf."
“Na New York Fashion Week sam direktno iz Konga krenuo u februaru ove godine. Prvih nekoliko dana bio sam zbunjen, uvjeren da sam napravio pogrešan potez. Nakon užasa rata i najnormalnija stvar, poput večere u restoranu, djeluje nevjerojvatno. A zamislite kakav tek utjecaj ima sav taj sjaj njujorške mode! Ipak, s vremenom me počela privlačiti ta atmosfera. Bio sam okružen modelima, dizajnerima, vizažistima; kao da sam došao na neki novi planet“.
“Mjesec dana prije radio sam na dokumentarcu za Human Rights Watch, okružen ljudima koji nisu imali hranu, nisu znali ni hoće li dočekat slijedeći dan. Stoga me posebno šokiralo koliko se novca u New Yorku troši na modu. S vremenom me ipak počela privlačiti modna magija. Ljudi obično vide samo glamur, ali ono što se odvija iza scene daleko je od glamuroznog. Manekenke rade težak posao, ogromna se pažnja obraća na detalje, svi su pod pritiskom… Uh, koliko je tu frustracije!”, kaže Marcus Bleasdale.
cromoda/radiosarajevo.ba