Korisnici prijavljuju probleme: Pola svijeta ostalo bez interneta
Dva od najvećih svjetskih pružatelja cloud usluga, Amazonov AWS i Microsoft Azure, danas, 29. oktobra, su istovremeno doživjela prekid rada, što je prouzrokovalo šire probleme s pristupom internetu i online servisima u mnogim kompanijama.
Prema platformi Downdetector, problemi su počeli oko 11:30 sati po američkom vremenu, kada su zabilježeni brojni izvještaji korisnika koji nisu mogli pristupiti cloud servisima, web-stranicama i aplikacijama.
Prekid se odrazio na desetine platformi koje se oslanjaju na ove cloud mreže, uključujući Microsoft 365, Xbox, Outlook, Starbucks, Costco, Kroger, kao i popularne alate za programere i igre poput Blackbaud i Minecrafta.
N/FS BiH odlučio: Poznato ko će dijeliti pravdu na 157. sarajevskom derbiju
Podaci Downdetectora pokazuju nagli porast izvještaja o problemima za proizvode i usluge oba provajdera, potvrđujući da prekid nije izolovan.
Istovremeni zastoj AWS-a i Azure-a izaziva dodatnu zabrinutost jer ove dvije kompanije čine značajan dio globalne internet infrastrukture, hostujući usluge od trgovine i zabave do poslovnih operacija i cloud skladišta.
Frustrirani korisnici su se masovno oglasili na društvenim mrežama. Jedan korisnik je na X (bivši Twitter) napisao: "Prvo AWS, sada i Azure pada. Sjajno je kad dvije kompanije drže pola interneta!"
Ovo je već drugi veći prekid rada AWS-a u manje od 10 dana, što ponovo otvara pitanja o ranjivosti globalnog interneta kada je previše oslonjeno na nekoliko velikih cloud provajdera.
Inženjeri iz Amazona i Microsofta saopćili su da istražuju uzrok problema, iako nijedna kompanija još nije potvrdila da li su prekidi međusobno povezani, piše Daily Mail.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.