Kako se brendirala nacistička Njemačka
Najvažnija knjiga Trećeg Reicha nije bio Mein Kampf, kako bi se moglo pomisliti, nego čvrsto ukoričena, debela publikacija Organizationsbuch der NSDAP, na čijim stranicama počivaju osnove i sve ideje nacističke propagande.
Knjiga pod nazivom Organizationsbuch der NSDAP zapravo je bila priručnik Nacističke partije koji je služio za ispravno brendiranje. Knjiga sadrži upute kako se trebaju plasirati i prikazivati nacistički simboli, zastave i druge oznake, a tridesetih godina XX vijeka predstavljala je svojevrsnu Bibliju pripadnika ideologije koja je potom poharala Evropu.
Objavljena 1936., knjiga na 550 stranica objašnjava svaki detalj vezan za estetiku nacističke propagande, a tu su i objašnjenja kompletne ideologije, priče o miješanju krvi, potkrijepljene ilustracijama. Na 70 stranica su ilustracije u boji koje predstavljaju vizuale bedževa, nagrada, svakog detalja na uniformi, simbola. Urednik knjige je bio dr. Robert Ley, iako se danas ne zna tačno zašto je izabran za tu funkciju, budući da nije bio umjetnik bilo koje vrste.
Logično, Organizationsbuch der NSDAP je po završetku rata shvaćena kao velika opasnost, te je netom po okupaciji Njemačke naređeno spaljivanje svih pronađenih primjeraka. Samo nekoliko originalnih primjeraka je sačuvano, a zahvaljujući internetu ništa ne može ostati predaleko od očiju cijelog svijeta.
Pogledajte video o ovoj knjizi i njenoj vrijednosti na trenutnom tržištu antikviteta.
Loading...
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.