Kako je biti slijep: Inovativna reklamna kampanja
Vi možete izaći iz mraka, ali neki ljudi to ne mogu nikada!
Kako bi izazvali što veću reakciju javnosti i pozvali ljude da doniraju sredstva za nabavku pasa vodiča za slijepe osobe, reklamni profesionalci iz beogradske agencije McEricson odlučili su se za kampanju baziranu na digitalnim kanalima, koja se kasnije proširila i na tradicionalne medije. Sama kampanja je izazvala veliki odijek.
Kao prvi korak, organizovano je sinhronizovano “zamračenje” interneta, sa idejom da se posjetioci najvećih srpskih web portala na trenutak navedu da kroz digitalne medije iskuse djelić osećaja kako izgleda biti slijep.
Potpuno crni baneri iznenada su se sinhronizovano pojavili na velikom broju najposećenijih portala. Uobičajeni sadržaj portala je pretvoren u zbunjujući svijet zvukova i čitanih vijesti. Koristeći bijeli štap, umesto kursora, posjetioci su mogli da dožive sadržaj sajtova lišenih vizuelne komponente.
Konačno, sami baneri su vodili na sajt sajt klijenta, NVO Beli Štap i stranicu koja objašnjava cilj kampanje.
Kao podrška na društvenim mrežama, uz hashtag #belistap, pojavili su se crne Instagram fotografije i videi, postovi, crne profilne i cover slike na Facebooku, crni tvitovi, itd.
Poslije interneta, na red su došli i potpuno crni novinski oglasi u najtiražnijim dnevnim novinama, kao i zanimljivo korištenje TV kanala: u odabranim emisijama na 10 sekundi zacrnio se ekran, dok je zvuk emitovan normalno. Iznenadjene gledaoce dočekala je poruka da se radi o akciji i pozvani su da daju svoju donaciju.
Cijela kampanja je brzo privukla ogromnu pažnju u tradicionalnim i online medijima, a interesovanje javnosti raste iz dana u dan, piše portal Media marketing.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.