Kako i kada Madonna pere suđe?
Radiosarajevo.ba
Razlog zašto Madonna više nije u proljetnoj kampanji Louis Vuittona je jasan: Madonna je u proljetnoj kampanji za poznati dvojac Dolce & Gabbana. U svojoj proljetnoj kolekciji, dvojac je, po ko zna koji put, potražio inspiraciju u svojim sicilijanskim korijenima, klasičnim komadima poput korzeta i metrima čipke. Kampanja koju je radio fotograf Steven Klein podsjeća na talijanske filmove novog realizma, i prikazuje Madonnu u intimnim domaćinskim momentima. S obzirom na njene talijanske korijene, i ljubav prema talijanskoj kinematografiji Madonna je bila savršen izbor. A, i nema boljeg načina da ostane povezana sa svojim talijanskim naslijeđem, s obzirom da pizzu vjerovatno nije pojela godinama.
Gasha,radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.