Kako Greenpeace vidi British Petroleum
Radiosarajevo.ba
Naftni gigant British Petroleum odgovoran je za najveću ekološku katastrofu u historiji Sjedinjenih država, a budući da se ne zna kad će biti zaustavljeno neprestano isticanje nafte iz njihove bušotine u Meksičkom zaljevu – moguće je da će ova katastrofa postati i najveća u kompletnoj svjetskoj historiji.
Ironično je da je BP prethodnih godina važio za najbolje ekološki osviještenog naftaša, budući da su nekoliko procenata svojih ulaganja davali u alternativne izvore energije i zalagali se za ozbiljno shvatanje klimatskih promjena. U tom pravcu je BP prije nekoliko godina i rebrandirao vizuelni identitet, podcrtavši parolu „beyond petroleum“ i logo zeleno-žutog suncokreta.
Ipak, Greenpeace je i tada smatrao da je 'zelena' reputacija BP-a samo maska koja donosi popularnost takozvane društveno odgovorne kompanije, a s tim u vezi je najmoćnija svjetska ekološka organizacija predstavila i svoj gerila marketing adresiran na naftnog giganta. Ovakvo nepopularno reklamiranje BP-a najprije je bilo okrenuto protiv njihove masovne prerade uljnog pijeska, ali je Greenpeace nažalost dobio dodatni razlog za ljutnju.
Nakon što se dogodio incident u Meksičkom zaljevu, organizacija je pokrenula projekat za redizajn logoa koji će aktivisti upotreijebiti u kampanji protiv naftnih kompanija. Konkurs za dizajn BP-ovog nezelenog logoa otvoren je profesionalnim dizajnerima, studentima dizajna ali i široj javnosti, a traje do 28. juna.
pogledaj.to/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.