John Carter: Da li marketing može ubiti film?
Američka premijera novog Disneyevog filma, John Carter, se očekuje 9. marta. Film predstavlja igrani redateljski debi Andrewa Stantona, najpoznatijeg po uspješnim crtanim filmovima poput trilogije Toy Story, Finding Nemo, Monsters, Inc. i WALL-E.
John Carter je adaptacija serijala knjiga, Edwarda Rice Burroughsa, poznatijeg kao autora Tarzana. Film će pratiti veterana američkog građanskog rata, koji se nađe na Marsu u centru ratnog sukoba. Budžet filma je oko 250 miliona dolara, no, filmu prijeti da postane jedan od najvećih komercijalnih neuspjeha ikada. Razlog za sve to leži - u marketingu.
Prvobitni naziv filma je trebao biti A Princess of Mars, ali je Disney procijenio da bi to odbilo mušku publiku. Po njihovom mišljenju, riječ Princeza u imenu bi odbilo mušku publiku, pa je filmu promjenjeno ime u John Carter of Mars.
Od tog imena se ubrzo odustalo zbog komercijalnog neuspjeha animiranog filma Mars Needs Moms. Marketinški tim je ocijenio da je Mars Needs Moms propao zbog planete Mars u imenu i da slična sudbina čeka i Stantonov film. Zbog tog se odustalo od of Mars u imenu filma, tako da će konačno ime filma biti samo John Carter.
Fokus u marketinškoj kampanji je bio na prikazivanju filma u duhu Avatara, a spominjanje Edgara Rice Burroughsa kao autora priče je svedeno na minimum. Sve je to dovelo do posve nezapaženosti filma, pa je tako najnovije istraživanje pokazalo da, od 100 ljudi, dvije osobe nisu ni čule za film, 53 su čule za film, ali su nezainteresirane, 27 osoba će, možda, pogledati film, a za samo tri osobe će on biti prvi izbor, prenosi portal Topless Robot.
Sve to dovodi do realne mogućnosti da film koji adaptira djelo autora Tarzana i koji predstavlja prvi igrani film redatelja Andrewa Stantona bude upamćen kao jedan od najvećih komercijalnih neuspjeha.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.