"Glupa" Dieselova kampanja
Radiosarajevo.ba
Nova Dieselova kampanja je "glupa", da "gluplja" ne može biti. Naime, kreativni tim branda kojeg čine agencija Anomaly i fotografi Kristin Vicari, Melodie McDaniel i Chris Buck odlučili su se za još jednu šokantnu i zanimljivu kampanju za proljeće/ljeto 2010. naziva 'Be stupid'.
Kampanja slavi glupost nasuprot inteligenciji zbog koje se ponekad propustimo dobro se zabaviti. "Glupost je ustrajna potraga za životom bez žaljenja. Samo glupi mogu biti u potpunosti briljantni", idejni je lajtmotiv ove kampanje.
Diesel je već dugi niz godina poznat po svojim kontroverznim kampanjama, koje većinom ne zaborave šokirati. Ipak brand je na taj način stekao ogromnu publiku te napravio odvažnu seriju reklamnih filmova koji se smatraju važnim događajima koji određuju modni biznis. Dieselove reklame rezultirale su šokom, smijehom i nevjericom, isto kao i prepunim policama nagrada, kao što su nagrade Gold , Grand Prix, i Advertiser of the Year na prestižnom Međunarodnom festivalu reklame u Cannes-u. Sastavni elementi Dieselovih reklama i danas su isti: ironija, provokacija, inteligencija i seksualna privlačnost.
Usprkos izvanrednom rastu Diesela, njegova filozofija ista je kao kada ju je Renzo Rosso kreirao 1978. zamislio je robnu marku koja će predstavljati strast, individualnost i samoizražavanje.
"Glupe" Diesel Poruke:
- Glupost je oslobađajuća alternativa i za to je potrebna hrabrost, tone hrabrosti!
- Glupost je riječ koju ljudi koriste da bi odbacili bilo što originalno i autentično.
- Glupost je imati ”muda” i prihvatiti rizik, prihvatiti novo i inventivno, koliko god to bilo opasno.
- Glupost je strast, seks sa strancem, nositi krivu stvar na pravom mjestu, mijenjati uloge, pokušavati nešto novo, padati, pokušavati iznova – i padati udobnije.
U 'Be stupid' kampanji se vraća klasični crveni Dieselov logo, a kampanja je snimana na kamionima, krovovima, po kiši, s glavom u tegli za cvijeće. Tu je pustinja, životinjska svađa, četiri kuće … savršeno glupe kombinacije!
she.hr/radiosarajevo.ba
Diesel je već dugi niz godina poznat po svojim kontroverznim kampanjama, koje većinom ne zaborave šokirati. Ipak brand je na taj način stekao ogromnu publiku te napravio odvažnu seriju reklamnih filmova koji se smatraju važnim događajima koji određuju modni biznis. Dieselove reklame rezultirale su šokom, smijehom i nevjericom, isto kao i prepunim policama nagrada, kao što su nagrade Gold , Grand Prix, i Advertiser of the Year na prestižnom Međunarodnom festivalu reklame u Cannes-u. Sastavni elementi Dieselovih reklama i danas su isti: ironija, provokacija, inteligencija i seksualna privlačnost.
Usprkos izvanrednom rastu Diesela, njegova filozofija ista je kao kada ju je Renzo Rosso kreirao 1978. zamislio je robnu marku koja će predstavljati strast, individualnost i samoizražavanje.
"Glupe" Diesel Poruke:
- Glupost je oslobađajuća alternativa i za to je potrebna hrabrost, tone hrabrosti!
- Glupost je riječ koju ljudi koriste da bi odbacili bilo što originalno i autentično.
- Glupost je imati ”muda” i prihvatiti rizik, prihvatiti novo i inventivno, koliko god to bilo opasno.
- Glupost je strast, seks sa strancem, nositi krivu stvar na pravom mjestu, mijenjati uloge, pokušavati nešto novo, padati, pokušavati iznova – i padati udobnije.
U 'Be stupid' kampanji se vraća klasični crveni Dieselov logo, a kampanja je snimana na kamionima, krovovima, po kiši, s glavom u tegli za cvijeće. Tu je pustinja, životinjska svađa, četiri kuće … savršeno glupe kombinacije!
she.hr/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.