Facebook bi mogao nestati do 2020.

Radiosarajevo.ba
Facebook bi mogao nestati do 2020.

Menadžer hedge fonda Eric Jackson izjavio je za američku televizijsku mrežu CNBC da bi u sljedećih pet do osam godina Facebook mogao nestati baš kao što je i Yahoo! nestao. Obrazložio je zašto će se to dogoditi.

"Yahoo još uvijek zarađuje novac, to je još uvijek isplativo, još uvijek ima 13 hiljada zaposlenih, ali to je 10 posto od vrijednosti koju je imao 2000. godine. Za sve daljnje namjere i svrhe, on je nestao", rekao je Jackson, a prenosi  ValueWalk.

Ovaj predsjednik kompanije Ironfire Capital kaže da će Facebookova moć "erodirati" zbog neprestanog rasta mobilnog weba kojem se ova društvena mreža na sve načine pokušava prilagoditi, prenosi Net.hr.

Facebook je na burzu izašao 18. maja, a početna cijena dionice bila je 38 dolara. Do danas je njegova cijena pala za 28 posto na 26.90 dolara.

Jackson je rekao da postoje tri vrste internet kompanija. Prva generacija kojom dominiraju Google i Yahoo služila je kao web portali koji su akumulirali sadržaje na jednom mjestu. Druga generacija pripada društvenom umrežavanju (social networking), a tu očito vlada Facebook. Treća generacija internet kompanija nastoji iskoristiti prednosti mobilnog pristupa internetu, odnosno mobilne platforme.

"Kada pogledate na ove tri generacije, bez obzira na to koliko ste uspješni u jednoj generaciji, ne čini se da možete lako prevesti taj uspjeh u drugu generaciju, i to bez obzira na to koliko novaca imate u banci i bez obzira na to koliko pametni doktori nauka rade za vas", rekao je Jackson.

Što se tiče Facebooka, on je istaknuo da "Facebook može kupiti gomilu mobilnih kompanija, ali to je još uvijek velika, debela web stranica, a to je razlikuje od mobilnih aplikacija".

Facebook je priznao da postoji snažan izazov da zaradi novac na tržištu mobilnih platformi. Uostalom, uoči samog IPO-a iz kompanija su izjavili: "To može negativno uticati na naše prihode i finansijske rezultate." Nakon toga slijedio je stampedo rasprodaje dionica od strane institucionalnih investitora koji su prije malih ulagača saznali ovu informaciju.

Jackson je također naveo primjer Googlea koji trenutačno nastoji proširiti svoj utjecaj na društvene mreže.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak