Discovery kupio Scripps Networks za 14,6 milijardi dolara
Vrijednost dionice je iznosila 90 dolara. Čitava transakcija će biti završena početkom naredne godine.
Akvizicija, koja je završena kasno sinoć, objedinit će Scrippsovu uglavnom žensku publiku koja gleda kanale kao što su HGTV, Travel Channel i Food Network s muškom publikom kanala Animal Planet i Discovery Channel, koji su dio Discoveryja.
Ovim potezom Discovery može smanjiti troškove i iskoristiti Scrippsove emisije za dodatni proboj na međunarodnom tržištu. Zajednički programi mogu osigurati dodatne prednosti u pregovorima s pružaocima usluga jeftinijih programskih paketa s manje kanala u ponudi.
Zajednička kompanija će imati 20 posto ukupnih gledatelja kablovske televizije, podaci su Barclaysa. To će im pojačati poziciju u pregovorima s distributerima.
Američki internet i kablovski provajderi su pod pritiskom s obzirom da sve više korisnika svoje omiljene emisije prati na telefonima i tabletima. Također je pojačana utrka za gledateljima streaming servisa poput Netflixa i Amazona.
Discovery će platiti transakciju s 70 posto u kešu i 30 posto u dionicama.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.