Da li je danas započela revolucija e-mailanja?
Radiosarajevo.ba
Facebook je upravo tokom prezentacija na Web 2.0 summitu u San Franciscu predstavio unaprijeđeni sistem za messaging koji integrira više oblika komunikacije, od e-maila do njihovog vlastitog messaginga. Špekulacije o novome servisu počele su već februaru, a kulminirale prošle sedmice, kada je Facebook poslao pozivnice medijima s ikonom za svoj messaging sistem, piše portal netokracija.com
Hotmail ima više od 300, a Yahoo! Mail više od 200 miliona korisnika, dok se Facebookom koristi više od pola milijarde ljudi širom svijeta. Facebook sa svojim social inboxom želi integrirati sve aktuelne oblike komunikacije.
Facebook neće “ubiti” e-mail… zasad
Facebook je predstavio integrirani inbox koji nazivaju social inboxom, a kojim žele napraviti sistem za komunikaciju na sve dostupne načine, od tekstualnih poruka i chata do e-maila. Iako će korisnici Facebooka moći koristiti njihov besplatni e-mail uz Facebook.com adresu, moći ćete integrirati i druge servise i e-mail adrese. Nove funkcije će nuditi:
* Integraciju drugih e-mail adresa poput Gmaila;
* Integraciju tekstualnih poruka;
* Otvaranje besplatne Facebook.com e-mail adrese;
* Nove Facebook poruke jednostavnije su od e-maila i ne uključuju naslove, cc i bcc;
* Organiziranje svih poruka s određenom osobom u jedan “razgovor”.
Social inbox je zapravo klijentska aplikacija za e-mail ili chat, čime se izbjegava izravni sukob s internetskim gigantima poput Gmaila ili Yahoo! Maila. Nadaju se, a to je potvrdio i Zuckerberg, da će s vremenom korisnici zaboraviti e-mail i početi koristiti druge, Facebookove alate, prenosi Netokracija.
Jedan inbox, jedna kontakt lista
Mark Zuckerberg, direktor Facebooka, tokom prezentacije je govorio o tome kako, iako i on sam najviše koristi e-mail, većina ljudi ga više ne smatra najjednostavnijim načinom komunikacije. Rekao je kako je cilj novog Facebookovog servisa učiniti messaging na najvećoj društvenoj mreži na svijetu jednostavnijim.
Dopisnici prenose da Facebook, koji ima preko pola milijarde korisnika, nastoji da povećanjem prometa maksimalno iskoristi potencijal reklamiranja, prenosi Fena.
Suparništvo Facebooka i Googlea nedavno se zaoštrilo kada je Google spriječio da društvena mreža preuzima informacije iz njegovog sistema za slanje e-mail poruka.
Dva tehnološka giganta takođe se bore da privuku i zadrže najtalentovanije inženjere, prenosi BBC-jev dopisnik iz San Francisca. Google je prošle sedmice svim zaposlenima podijelio deset posto veću platu kako bi ih uvjerio da ne prelaze u suparnički Facebook koji mnogi smatraju povoljnijom sredinom za inovacije, prenosi Fena.
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.