Ćelava Barbie za podizanje svijesti
Spisku Barbie lutkica koje je kompanija Mattel izradila na zahtjev djevojčica širom svijeta, a na kojem su arhitektica, rock zvijezda, veterinarka, trudnica, kuharica i brojne druge, mogla bi se pridružiti dosad najneobičnija među njima – ćelava Barbie.
Naime, ćelavu Barbie zahtijeva Facebook kampanja Bald and beautiful/Ćelava i prekrasna, koja trenutno broji više od 137.000 fanova. Ćelava Barbie lutka podizala bi svijest o raku, gubitku kose usljed kemoterapije, te bi istovremeno podizala samopouzdanje hiljadama djevojčica koje moraju proći iskustvo kemoterapije, same ili uz bolesnu majku, baku, sestru.
Kampanju su inicirale Jane Bingham i Rebecca Sypin, nakon što su Sypina kćerka i sama Bingham prošle kemoterapiju koja je, između ostalog, rezultirala i gubitkom kose.
Barbie lutka koja za cilj ima osnaživanje djevojčica, podizanje njihovog samopouzdanja i terapijsku vrijednost bila bi pravi presedan u historiji Barbie svijeta. Barbie je dosad najčešće bila predmet kritika zbog promocije nezdrave i nerealne slike ženskog tijela koju djevojčice usvajaju, a dugonogoj lutki se nerijetko spočitavalo i da je – praznoglava. Kritike i ne čude kad se prisjetimo da je popularna Teen Barbie iz devedesetih izgovarala stereotipne fraze poput: "Imamo li dovoljno novaca za shopping?", "Volim shopping!" ili "Matematika je teška!".
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.