Benetton bira nezaposlenika godine

Radiosarajevo.ba

Italijanska kompanija, već decenijama poznata po svojim kontroverznim reklamnim kampanjama koje progovaraju o najrazličitijim globalnim problemima, u svojoj se novoj kampanji dotakla problema mladih ljudi koji ne mogu dobiti posao.

Nezaposlenik godine naziv je ovog konkursa kojim United Colors of Benetton mladim ljudima širom svijeta nudi pomoć. Mladi ljudi su pozvani da prijave svoje poduzetničke ideje u različitim poljima, od umjetnosti do zaštite okoliša, a virtualna zajednica će potom izabrati sto najboljih ideja. Svaki izabrani nezaposlenik godine od Benettona će dobiti 5 hiljada eura podsticaja.

Premda su već brojne kritike pristigle na račun evropske kompanije koja i sama smanjuje troškove izrabljujući jeftinu radnu snagu na azijskom kontinentu, činjenica je da je ovo rijedak slučaj kampanje u kojoj će ciljna grupa nešto zaista dobiti.

Predsjednik kompanije, Alessandro Benetton, je za Business Week objasnio da je cilj kampanje Nezaposlenik godine povećati svijest o činjenici da najmanje sto miliona mladih ljudi širom svijeta svakodnevno dobija odbijenice iz kompanija koje ne mogu ili ne žele primiti neiskusne, ali vrijedne zaposlenike.

Kampanja Unemployee of the Year je nastavak Benettonovog projekta UnHate, čiji se prvi dio bavio svjetskim liderima koji vedre i oblače situacijom širom planete. Ideju potpisuje agencija Fabrica, a fotografije su djelo Anne Skladmann. Više o kampanji možete naći ovdje.

 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak