Armanijeva reklamna kampanja– bez manekena
Giorgio Armani se ove godine odlučio na nešto neobičniju reklamnu kampanju za novu kolekciju naočala poznatog brenda, a ona spaja modu, fotografiju, kultne gradove i njihove stanovnike.
Kampanja pod nazivom Frames of Your Life zadužila je četiri blogera-fotografa i ljubitelja mode da na ulicama Milana, Pariza, Londona i Berlina nađu zanimljive prolaznike koji će potom pronosati neki od novih modela Armanijevih naočala. Rezultat toga je da svaka fotografija odnosno svaki zasebni primjerak reklame za naočale odiše jedinstvenim stilom i ličnošću kakvi se ne bi našli u klasičnoj reklamnoj kampanji s manekenima, manekenkama i profesionalnim fotografima.
Izabrani gradovi su definitivno dodali na atmosferi, a Frames of Your Life uskoro napušta evropske prijestolnice i seli se na ulice New Yorka, Los Angelesa, Tokija, Hong Konga, Pekinga i Šangaja, odakle će stići novi primjeri prolaznika-modela.
Berlin
London
Pariz
Berlin
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.