Samo u dm prodavnicama Novi CD Zdravka Čolića "Ono malo sreće"

Radiosarajevo.ba
Samo u dm prodavnicama Novi CD Zdravka Čolića "Ono malo sreće"
Novi album Zdravka Čolića "Ono malo sreće" od danas je u prodaji širom Bosne i Hercegovine - samo u dm prodavnicama.

Cijena je 10 KM, a od svake prodaje 2 KM bit će izdvojene za podršku osnivanja novog Dnevnog centra Gnijezdo namjenjenog djeci iz višeproblemskih porodica. Kupovinom CD-a kupci direktno sudjeluju u kampanji i pomažu izgradnju još jednog Gnijezda koje treba osigurati ljepše odrastanje mališana.

Nositelj projekta je IN fondacija koja već u deset ovakvih centara u BiH osigurava dnevni oblik skrbi za djecu koja odrastaju u disfunkcionalnim porodicama, zanemarena su, trpe ili svjedoče nasilje. Djeca u njima svakodnevno mogu potražiti stručnu podršku i pomoć te sudjelovati u različitim aktivnostima kojima jačaju samopouzdanje, socijalnu kontrolu, popravljaju uspjeh u školi i tako u konačnici bivaju prihvaćenija u vršnjačkim grupama.

"Želja nam je da u sigurnom, stabilnom i podržavajućem okruženju, uz brižan i topao odnos zaposlenih, djeci u riziku pomognemo da se uspješnije nose s različitim životnim poteškoćama i odrastu u zdrave i odgovorne građane”, izjavila je Branka Ivanović, izvršna direktorica INF-a, fondacije za unapređenje socijalne inkluzije djece i mladih u BiH.

INF ima za cilj da u toku ove godine otvori četiri nova centra u našoj zemlji, koja bi bila drugi dom za oko 120 djece uzrasta od 6 do 15 godina.

"Djeca u riziku vrlo često nemaju alternativu i ne vjeruju da se njihova situacija može promijeniti na bolje. No, ovakvim projektima vraćamo im nadu, unapređujemo kvalitet života i nudimo priliku da u boljem okruženju razviju svoje potencijale”, izjavila je Admira Isaković voditeljica Nabave i Marketinga dm-a i dodala: "Drago nam je da se novi album Zdravka Čolića ekskluzivno prodaje u našim prodavnicama te se nadamo da ćegrađani, prvenstveno njegovi fanovi, prepoznati značaj i rado se odazvati kampanji kako bismo zajedno izgradili novo Gnijezdo za mališane“.

Podsjećamo, dm je uspješno realizovao sličnu kampanju prošle godine. Ekskluzivnom prodajom albuma „B strana ljubavi“ grupe The Frajle i zajedničkog albuma Gibonnija i Olivera Familija, pružena je pomoć radu Udruženja osoba oboljelih i liječenih od tumora dojke Renesansa, Izuzetnim odzivom dm kupca i prodajom više od 5.000 CD-ova za Renesansu je prikupljeno više od 10.000 KM.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o. dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za dvanaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 680 zaposlenika i 70 prodavnica u 40 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2016/17. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 143,9 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge.

U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak