Peter Pantl: Kako su HELL energetska pića osvojila tržište BiH

K. S.
HELL energetska pića su brend koji se primarno distribuira u Europi i Aziji i za nešto manje od 13 godina, koliko postoje ostvarila su impresivne rezultate.

Na tržištu BiH prisutni su od 2015. godine i od marta ove godine su i tržišni lider. HELL energetska pića proizvodi mađarska kompanija HELL Energy Ltd.

Proizvodni pogoni kompanije Hell energy ltd.      Foto: Hell energy ltd.

Osnovana u aprilu 2006. godine za svega tri godine postala je lider u svojoj domovini Mađarskoj, odakle je krenulo rapidno širenje.

Vodeća tržišta su im Mađarska, Rumunija, Bugarska, Slovačka, Kipar, Azerbejdžan i Bosna i Hercegovina.

Koja je formula uspjeha HELL energetskih pića, da su za kratko vrijeme uspjeli postati lideri na brojnim tržištima, kakva su očekivanja od 2019. godine i kakvi su efekti od kampanje sa hollywoodskom zvijezdom Bruceom Willisom, u intervjuu za Radiosarajevo.ba govori direktor marketinga kompanije HELL Energy Ltd. Peter Pantl.

Mađarska kompanija Hell energy ltd.               Foto: Hell energy ltd

Radiosarajevo.ba: Kako ocjenjujete poslovnu 2018. godinu u poslovnom smislu za HELL Energy Ltd, da li ste uspjeli ostvariti zacrtane planove?

Možemo slobodno reći da smo u 2018. godini ostvarili sve zacrtane ciljeve. Od lansiranja kampanje sa Bruceom Willisom u aprilu, prodaja naših energetskih pića udvostručila se na globalnom nivou. Mogu kazati da su sjajni rezultati i da smo zadovoljni.

Reklama za HELl energetska pića            Foto: Hell energy ltd

Radiosarajevo.ba: Kako ocjenjujete prodaju HELL energetskih pića na tržištu Bosne i Hercegovine u 2018. godini, da li imate rast prodaje i kakvi su planovi za 2019. godinu?

Za HELL energetska pića na tržištu Bosne i Hercegovine 2018. godina je bila prektrenica. U martu smo postali tržišni lider. Ovaj odličan rezultat uslijedio je nakon svega tri godine prisustva na tržištu BiH, unatoč snažnoj konkurenciji od 40 različitih brendova energetskih pića. Nakon preuzimanja liderske pozicije na tržištu, nastavili smo rast iz mjeseca u mjesec i taj proces i sada traje.

U šest mjeseci, na tržištu energetskih pića u BiH povećali smo udio sa 18 na 22 posto. Važno je napomenuti, da HELL energetska pića lideri su u prodaji podjednako u velikim trgovačkim centrima, kao i u malim prodavnicama i na trafikama u BiH. Iza tog uspjeha stoji odlična distribucija, uspješna implementacija kampanje sa Bruceom Willisom, stalno digitalno prisustvo kao i sjajne promocije proizvoda unutar trgovačkih objekata. Generalno, sve planove na tržištu BiH smo premašili u 2018. godini. Kada govorimo o 2019. godini, planirano nastaviti istim tempom rasta i zadržati lidersku poziciju.

Radiosarajevo.ba: HELL Energy Ltd. osnovan je u aprilu 2006. godine. Od tada ste postigli ogroman uspjeh i unatoč snažnoj međunarodnoj konkurenciji, veoma brzo rastete. Šta bi bila Vaša “formula uspjeha”?

Prema našem mišljenju, uspjeh je baziran na našem osnovnom konceptu - osigurati proizvod vrhunske kvalitete po pristupačnoj cijeni. Na taj način želimo našim potrošačima ponuditi sjajan odnos uloženog-dobivenog. Dubinska distribucija također igra ključnu ulogu. Pored toga, naš vrlo primamljiv dizajn i prodaje koje prati vrhunski marketing imaju ogroman utjecaj na uspjeh.

Radiosarajevo.ba: Koliko različitih varijanti HELL energetskih pića imate na tržištu i hoćete li u 2019. godini uvesti nove varijante ili nove okuse?

U Bosni i Hercegovini možete na policama pronaći sljedeće proizvode: HELL Classic, STRONG crveni grejp, STRONG jabuka, STRONG focus i dvije vrste ograničenog izdanja Ice Cool. Uvođenje novog proizvoda u zemlji je uvijek kompleksna odluka i tu se uvijek mora razmotriti više aspekata.

Radiosarajevo.ba: U 2018. godini, hollywoodska zvijezda Bruce Willis postao je zaštitno lice HELL energetskih pića. Možete li nam nešto više kazati o partnerstvu sa Bruceom Willisom, kako je to počelo? Ukoliko se ne varamo, vi ste prva mađarska kompanija koja je stekla partnerstvo sa nekom zvijezdom iz Hollywooda?

Koliko znam, mi smo prva kompanija koja se bavi proizvodnjom energetskih pića da je uspjela pridobiti neku zvijezdu iz Hollywooda sa A liste. Ta saradnja pokazala se sjajnom širom svijeta. Pregovori su počeli jednostavnom e-mail komunikacijom koja je sadržavala oko 600 mailova sa Willisovim agentima.

Bruce Willis i kampanji HELL energetskih pića         Foto: Hell energy ltd

Najveći ponos u tome svemu je što Bruce Willis zaista voli naša pića. Tokom snimanja reklame u New Yorku, popio je jako mnogo HELL energetskiu pića. Tražio je HELL frižider prvo u svoju kuću, potom još jedan da mu se donesene u teretanu. Također, treći frižider će mu biti donesen tokom njegovog snimanja u Europi.

Peter Pantl: U 2018. godini ostvarili zacrtane ciljeve                Foto: Hell energy ltd.

Radiosarajevo.ba: Kakvo je vaše mišljenje o konzumaciji pića općenito? Da li su ona zdrava? Da li su HELL energetska pića napravljena od prirodnih tvari poput izvorske vode, prirodnog šećera itd.?

Smatramo da je važno imati energetska pića napravljena od kvalitetnih sastojaka i paziti na mjeru kada se ona prave. HELL energetska pića napravljena su od najboljih sastojaka, ne sadrže konzervanse i ojačanja su sa pet tipova Vitamina B. Kao odgovoran proizvođač, mi sugeriramo na pozadini limenke koliko limenki pića je preporučljivo dnevno popiti. Također, ne preporučujemo djeci i trudnicama da piju energetska pića.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak