Ajla Hadžić: Žene su pokretačka sila u svakoj kompaniji
Kompanija drogerie markt (dm) prošlu godinu je završila s rastom prometa od 14 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, za što dio zasluga pripada marketing menadžerici Ajli Hadžić. U intervjuu za Radiosarajevo.ba Hadžić kaže da je ostvaren promet od 143,9 miliona KM.
Radiosarajevo.ba: Kako je kompanija dm poslovala u prethodnoj godini?
"Prošlu poslovnu godinu u dm-u smo završili 30. septembra 2017. Tada je zabilježen rast prometa od 14 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Ostvaren je promet u iznosu od 143,9 miliona KM. Naglasak smo stavili na zdrav život i stoga smo pokrenuli inicijativu za unapređenje zdravlja učenika u osnovnim školama te organizirali 1. Žensku utrku u BiH. U našim prodavnicama kupcima smo ponudili jedinstven cjenovni koncept UVIJEKPOVOLJNO.
Ovim novim konceptom kupcima garantiramo minimalno četiri mjeseca snižene cijene odabranih proizvoda i omogućavamo im da štede ne samo na novcu već i na vremenu provedenom u kupovini. To za naše kupce znači da mogu kupovati proizvode onda kada su im zaista potrebni, a ne onda kada im to trgovac učini primamljivim kratkoročnim akcijskim ponudama".
Radiosarajevo.ba: Kojim rezultatima ili proizvodima se najviše ponosite?
"Novu dm cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO naši su kupci veoma dobro prihvatili. Sve naše uspjehe mjerimo zadovoljstvom kupaca i mnogo nam znači svaka povratna informacija kako bismo odredili korake koji slijede. Angažman naših kupaca bitan nam je i kod društveno odgovornih kampanja te smo prošle godine zajedno s našim kupcima odabrali deset osnovnoškolskih projekata širom BiH, koji su imali za cilj unaprijediti zdravlje učenika. Realizaciju projekata podržali smo finansijski.
Pored toga smo, na zadovoljstvo mnogih dama, proširili dm asortiman dekorativne kozmetike novim vlastitim dm brendom trend IT UP. Specifičnost ovog brenda je u sezonalnosti – dva puta godišnje na tržište se lansiraju novi proizvodi identične kvalitete, koji prate trendovske boje i druge karakteristike nadolazećih godišnjih doba.
Radiosarajevo.ba: Prema Vašem mišljenju, kakvo je stanje na tržištu BiH kada je u pitanju plasman dekorativne i preparativne kozmetike i preparata?
"Smatram da je na ovom području tržište veoma razvijeno. Slobodno mogu reći da većina Bosanki i Hercegovki vole biti njegovane i sređene u svim prigodama te njihovi tj. naši zahtjevi, jer sam i sama jedna od njih, diktiraju tržište. Kolegice i kolege iz odjela Nabava trude se pratiti trendove i u skladu s potrebama dm kupaca uvoditi novitete u asortiman. Tome u prilog ide i činjenica da je naša komunikacija s kupcima veoma intenzivna kada su u pitanju dekorativna kozmetika i različite tehnike šminkanja.
Nastojimo udovoljiti željama naših kupaca koji prate trendove i kojima je bitna cjenovno povoljna i nadasve kvalitetna dekorativna kozmetika. Kroz naše brendove trend IT UP, alverde i s-he nosioci smo svjetskih trendova na tržištu BiH po prihvatljivoj cijeni koja garantira kvalitet. Kada su drugi brendovi u pitanju, tu je svakako uvijek jedan od izazova zastupništvo i distribucija proizvoda na bosanskohercegovačko tržište, jer dm nije distributer. Međutim, velike distributerske kuće u BiH također prate potrebe tržišta što dokazuje i ulazak nekih novih, svjetski popularnih brendova na naše tržište."
Radiosarajevo.ba: Kako je raditi posao marketing menadžerice u jednoj velikoj i uspješnoj kompaniji, posebno kao žena?
"Volim svoj posao i osjećam se vrlo ugodno u svom timu. Smatram da su prijatna radna atmosfera, izazovni projekti kojih ne manjka i kolegijalni odnosi ključni za moje zadovoljstvo. U kompaniji dm 82 posto zaposlenika čine žene. Ta činjenica ide u prilog tvrdnji da su žene velika pokretačka sila koju treba prepoznati i imati svaka uspješna kompanija."
Radiosarajevo.ba: Šta Vas najviše motivira kroz posao?
"Motivaciju pronalazim u onom osjećaju koji nastane nakon uspješnog projekta - zadovoljstvo i sreća koje dijelim sa svojim kolegicama i kolegama. Kada radite u velikoj kompaniji kao što jedm, motivacija nastaje i u trenutku kada definišete zajednički cilj, na čijem ostvarenju radi više kolegica i kolega iz različitih odjela u kompaniji. Sinergija i saradnja stvaraju posebnu motivaciju."
Radiosarajevo.ba: Vaša poruka ženama na istim ili sličnim pozicijama - recept za uspjeh?
"Biti čovjek je osnova na kojoj se treba temeljiti sve ono za šta se zalažemo i na čemu radimo. Nerijetko čujemo da u poslovnom svijetu vladaju zakoni džungle u kojima se dokazuje isključivo moć. Lično smatram da dosljednost u onome što radimo, pravedan odnos, kolegijalnost i naravno marljivost doprinose uspjehu. Preuzmite odgovornost za svoje postupke i nemojte nikada raditi drugome ono što ne priželjkujete samoj sebi."
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.