Kompanija Monetize Ad u posjeti Domu na Bjelavama: Uživali su u zabavi sa maskotama

0
Promotivni tekst

U utorak je upriličena posjeta i zabavni program za mališane u Domu za djecu bez roditeljskog staranja, čiji je inicijator bila mlada marketinška kompanija Monetize Ad.

"Dom na Bjelavama je institucija koja budi posebne emocije. Mjesto je nesebične ljubavi i vrlo je značajno pružiti bilo kakvu pomoć, kako bi odrastanje djece, bez roditeljskog staranja, bilo sretnije. Za djecu je druženje i nečija pažnja zapravo najvažnija. U mjestu kakav je Dom na Bjelavama, izrastaju izuzetno borbeni ljudi i čista srca. Jučer smo, u ime naše kompanije, organizovali zabavne aktivnosti, a djeca su vidno uživala u druženju uz muziku i aktivnosti "Maskote" zabavnog tima", poručile su predstavnice PR odjela kompanije.

Monetize Ad kao društveno odgovorna kompanija učestvuje u različitim humanitarnim akcijama, pružajući pomoć različitim ugroženim kategorijama našeg društva. Kroz zajedničku kampanju, uručili su i određeni novčani iznos za potrebe djece, a druženje se završilo uz brojne osmijehe, radost i zadovoljstvo na licima velikog broja djece.

Titove brigade lopatom izgradile 242 km pruge za 7 mjeseci, vlast danas ne umije popraviti 80 metara

"Cilj nam je bio da jednom ovakvom gestom doprinesemo društvenoj osviještenosti i djelujemo u smjeru aktiviranja što više ljudi i drugih kolektiva, na ovom polju. Zajedno možemo utjecati na to da odrastanje djece iz Doma bude što bezbrižnije, jer su im naša podrška i razumijevanje izuzetno važni", kažu iz Odjela za odnose s javnošću kompanije Monetize Ad.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak