Doživite filmsku priču: SFF sa novom Coca–Cola nagradnom igrom

Promotivni tekst
Neke stvari su još bolje zatvorenih očiju - poput prvog poljupca kada osjetimo leptiriće, omiljene pjesme na koncertu ili izlaska na crvenih tepih.

Coca–Cola, kao jedan od glavnih sponzora Sarajevo Film Festivala već 21 godinu, donosi upravo ove nezaboravne trenutke i priču o dva mlada zaljubljena para koja iz različitih bosanskohercegovačkih gradova dolaze na crveni tepih Sarajevo Film Festivala.

Nakon 2014. godine, kada je potpisao režiju kratkog Coca-Cola filma „Bubamara“ bh. oskarovac Danis Tanović je i ovaj put režirao spot sa kadrovima BiH i očaravajućom šetnjom na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala, jer upravo to je glavna nagrada predstojeće Coca-Cola nagrade igre.

„Veliko je zadovoljstvo biti ponovo dio svjetske Coca-Cola kampanje, u kojoj imamo priliku predstaviti našu zemlju i njene ljepote. Izazov je naravno još veći, jer smo u kratkom spotu željeli predstaviti upravo tu ljepotu bh. gradova, ali sa odličnom domaćom ekipom, mislim da smo uspjeli. Moram reći da je atmosfera u svakom gradu bila fantastična, i nadam se da će ova kratka filmska priča prenijeti ono što smo i mi doživjeli na setu.“ rekao je Tanović.

Coca-Cola ljetna promocija „Doživi filmsku priču“, će donijeti nagrade za preko 200 dobitnika, koji će sa prijateljima moći osjetiti čari Sarajevo Film Festivala. Šest sretnika će imati priliku osvojiti Gala nagradu, 210 Filmsku nagradu, te preko 1000 dobitnika Kino paket. Dobitnici Gala nagrade će prisustvovati spektakularnom otvorenju Sarajevo Film Festivala 2017, uživati u kupovini te pripremi i izlasku na crveni tepih Sarajevo Film Festivala.

„Ponosni smo na više od dvije decenije kontinuiranog partnerstva sa Coca-Colom u realizaciji našeg Festivala. Svake godine ova kompanija je pripremala iznenađenja za sve ljubitelje njihovog jedinstvenog napitka i ljubitelje filma, donoseći nam dašak novog iskustva i kreirajući posebne festivalske trenutke. Svim učesnicima nagradne igre želimo mnogo sreće, a pobjednicima obećavamo da ćemo zajedno za Coca-Colom učiniti sve da 23. Sarajevo Film Festivala ostane zauvijek u njihovom sjećanju“, istakao je direktor Sarajevo Film Festivala Mirsad Purivatra.

 Zato, uzimite i vi svoju ledeno hladnu Coca-Colu i možda baš vi doživite svoju filmsku priču sa omiljenim pićem.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak