Turski prihodi od turizma u 2018. dostići će 30 milijardi dolara

Fena
Turski prihodi od turizma u 2018. dostići će 30 milijardi dolara
Turski ključni turistički sektor trebao bi zabilježiti rast prihoda na oko 30 milijardi dolara u 2018. godini, izjavio je u srijedu turski ministar turizma Numan Kurtulmus.

Pojačana sigurnosna strahovanja nakon pokušaja puča i niz militantnih napada oborili su turske prihode od turizma u 2016. godini na 22,11 milijardi dolara s 31,46 milijardi u 2015.

Brojke su se, međutim, promjenile u aprilu, zahvaljujući naglom rastu broja ruskih turista nakon poboljšanja odnosa između Moskve i Ankare. Podaci za 2017. pokazuju skok od skoro 40 posto u odnosu na prošlu godinu.

"Očekujemo 31,4 milion posjetilaca u ovoj godini, i zahvaljući tome, prihod od 26 milijardi dolara", izjavio je Kurtulmus za Reuters tokom posjete Londonu. U 2018., ta brojka će porasti s 37 miliona na 38 miliona posjetilaca, stvarajući prihod od 30 milijardi dolara, kazao je.

Tursko ministarstvo finansija u oktobru je prognoziralo da će turizam stvoriti prihode od 20 milijardi dolara u 2017.

Turizam je stvorio značajne prihode za ekonomiju vrijednu 860 milijardi dolara, koja se proteže Evropom i Azijom. U 2016. godini vlada je pokrenula plan da ojača posrnuli sektor.

Kurtulmus je kazao kako se očekuje da vlada pokrene u ovom mjesecu predložene nove podsticaje za turoperatore, nudeći im i do 9.000 dolara za svaki kontingent turista koji dovedu u zemlju, u zavisnosti od sezone.

Turska se također nada da će postati značajnija destinacija za zdravstveni i sportski turizam, kao i da će oživjeti putovanja kruzerima koja su pretrpila teške udarce zbog briga oko sigurnosti koje su dovele do otkazivanja brojnih putovanja u posljednjim godinama od strane operatera.

"Radimo s drugim zemljama oko Mediterana da stvorimo turističke pakete, da privučemo zapadnjake, posebno posjetioce iz SAD-a. Razgovaramo s Grčkom i drugim zemljama", kazao je.

Turska također pokušava da privuče posjetioce iz Azije kako bi proširila ponudu van tradicionalnih tržišta u Evropi.

"Pokušavamo da otvorimo vrata za dalekoistočne zemlje - Kinu, Indiju, Japan, Koreju, Indoneziju i Maleziju. Oni također imaju novu stvarnu srednju klasu, posebno Kina i Indija", izjavio je Kurtulmus.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak