Addiko banka na NetWorku o brizi o klijentima i digitalizaciji
Ovogodišnja NetWork konferencija trebala bi biti veoma zanimljiva, ako je suditi prema najavljenim temama i prezentatorima.
Dostignuća Addiko banke na polju digitalne transformacije bit će predstavljena kroz dva predavanja, koje će održati Srđan Novaković, izvršni direktor Digitalnog odjela Addiko Banke, te Snežana Nikolić, analitičar sa više od 14 godina iskustva u bankarskoj industriji.
„Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?“ tema je koju će nam predstaviti Srđan Novaković, a u kojoj će detaljnije prezentirati iskustva sa uvođenje virtuelne poslovnice, jedinstvenog poslovnog modela koji je Addiko nedavno prezentirao u Hrvatskoj. Pitnaje koje se nameće samo po sebi jeste implementacija ove usluge u Bosni i Hercegovini. Odgovor na to pitnaje, ali i više detalja o problematici identifikacije korisnika i lokalnoj zakonskoj regulativi kao najvećim problemima sa kojim se susreće bankarska, ali i druge industrije prilikom korištenja digitalnih kanala Srđan će pokušati dati tokom svog predavanja.
Posjetioci Network konferencije predavanje Srđana Novakovića mogu pratiti u sali Yellow Dot, 28. marta u 9 sati.
Osim Srđana, boje Addiko banke, na ovogodišnjoj NetWork konferenciji branit će i Snežana Nikolić, iskusni analitičar sa više od 14 godina iskustva u bankarskoj industriji.
Primarno područje njenog interesovanja je upravljanje odnosima sa klijentima (CRM), ali i poslovno planiranje i analiza. U Addiko Grupaciji radi na poziciji Client analytics managera, a na ovogodišnjoj NetWork konferenciji predstavit će nam iskustva Addiko grupacije u segmentu upravljanja odnosima sa klijentima.
Snežana će učesnike konferencije upoznati sa jedinstvenim CRM rešenje koje Addiko koristi na nivou grupacije, a koje omogućava da sve Addiko banke u cijelom regionu na istovjetan način komuniciraju sa klijentima. Ovaj pristup omogućava prepoznatljivosti i očuvanje Addiko principa jasne, jednostavne i direktne banke.
Snežanino predavanje posjetioci NetWork konferencije mogu pogledati u sali green dot, 28. marta u 15 sati.
Digitalna transformacija jedan je od fokusa poslovanja Addiko banke. Od prošle godine Addiko je na nivou Grupacije uspostavio partnersku saradnj sa Microsoftom, koju vidi kao rješenje koje će značajno unaprijediti poslovanje Banke, prije svega korisničko iskustvo klijenata, te banku dodatno pozicionirati kao ozbiljnog digitalnog igrača.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.