Mitovi o Ferrariju koje su plasirali Hollywood i show business

Radiosarajevo.ba
Mitovi o Ferrariju koje su plasirali Hollywood i show business

"Ferrari je san, ljudi sanjaju da posjeduju ovo posebno vozilo, a za većinu će to ostati san, osim za malobrojne sretnike", rekao je Enzo Ferrari.

"Svako sanja o tome da vozi Ferrari, a to je bila moja namjera od samog starta", također je izjavio čuveni osnivač kultne italijanske marke. S obzirom na to da tako veliki broj ljudi "sanja da vozi Ferrari", sasvim je normalno da je Cavallino Rampante postao deo brojnih urbanih legendi. Hollywood, i show business generalno, iznjedrili su gomilu klišea aktuelnih i danas, piše portal AutoRepublika.

Kao što je slučaj s mnogim učestalim mišljenjima, ona ne moraju biti nužno i istinita. Evo liste mitova o Ferrariju, kreiranih kroz filmove, muzičke spotove, medije, TV reklame i slično.

Nijedna kriza srednjih godina nije kompletna bez Ferrarija (ili Porschea)

Kriza srednjih godina, jedna od omiljenih tema diskusija izdanja na velikim i malim ekranima tokom osamdesetih i devedesetih godina. Danas ta vrsta "krize" nije toliko aktuelna, jer se u međuvremenu sa četrdesetih pomjerila na šezdesete godine života. Danas su "šezdesete nove četrdesete".

Za Hollywood, svaka pristojna kriza srednjih godina za muškarce uključuje razvod, mnogo mlađu novu novu partnerku (poželjno je da bude mlađa kopija supruge) i kupovinu Ferrarija (ili Porschea). Oba modela "rade posao", sve dok dolaze u jarkim bojama i imaju otvoren krov.

Ovaj kliše je postao toliko prožimajući, da su neke poznate ličnosti, za koje biste pomislili da su kadre da uvide da je riječ o običnoj stereotipnoj obmani, zapravo počele da vjeruju u to. "Evo, stižu četrdesete. Osjećam godine, tako da sam naručio Ferrari. Kompletirat ću čitav paket krize srednjih godina", rekao je jednom prilikom glumac Keanu Reeves. Smatra se da posjeduje Ferrari 488 GTB i Ferrari Californiju T, koje je testirao u Maranelu tokom odvojenih posjeta.

Svi Ferrarijevi automobili su za razmetanje

Ovo je također usko vezano za kliše krize srednjih godina. Iz razloga što su filmovi i ostali fikcioni sadržaji povezali Ferrari i čovjeka koji prolazi kroz buntovničku fazu protiv svega onoga što je predstavljao do tog momenta, "propeti konjić" postaje simbol da je sav taj "glamur" zapravo lažan. On se doživljava kao stvar za razmetanje, koja je precijenjena, bučna, pa čak i ne tako dobra u smislu kvaliteta izrade i inženjeringa. Da, skoro svi su crveni.

Kako u show businessu pokušavaju da vas ubijede, oni koji kupuju Ferrarije su stari ili u "ozbiljnim godinama", osjećaju se suvišnim, nisu zadovoljni svojim životom, pa kupuju atraktivan nov automobil da bi se pravili važni. Međutim, svi mi znamo da je Ferrari mnogo više od "gizdavog" automobila, baš kao što znamo da većina "ferarijevaca" kupuje ove automobile zato što voli i njih i sve vezano za njih, kao i da ih je baš briga šta drugi misle.

Ostatak teksta portala AutoRepublika možete čitati ovdje.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak