Čudan, čudniji, najčudniji: Četiri najotkačenija automobila ženevskog sajma
Sajam automobila u Ženevi poznat je po činjenici da privuče brojne male proizvođače, a tradicija je nastavljena i ove godine. Koja su to četiri najčudnija modela izložena ovog marta u prostoru ženevskog Palexpa.
Corbelatti Missile: Najbrži svjetski automobil
"Missile" na italijanskom znači "raketa" što je prilično dobar opis najbržeg svjetskog automobila. Jer, Corbelatti Missile razvija 500 km/h, čime je nadmašio aktuelne lidere Bugatti i Koenigsegg koji mogu "samo" do 450 km/h.
Iz kompanije Corbellati saopćili su da su najboljih stručnjaci mjesecima izračunavali aerodinamiku kako bi kombinaciji karoserije od karbonskih vlakana i 9-litarskog biturbo motora (1800 KS) osigurali raketne performanse
Sin S1: Bugarski grijeh
Vjerovali ili ne, automobil Sin S1 dolazi iz Bugarske! Izgleda neobično, da ne kažemo ružno, kao da su u dizajneri sklopili karoseriju od Lego kockica. I ime ne neobično jer "sin" na engleskom znači "grijeh".
Bugari očekuju da će pronaći dovoljno kupaca koji traže jeftiniju alternativu Ariel Atomu i sličnim igračkama. Jer, cijenom od oko 37 hiljada eura Sin S1 je jeftiniji od konkurencije, a navodno će kupci moći birati između benzinskog, električnog i hibridnog pogona.
Eadon Green Zeclat: Corvette koja želi biti Bugatti
U automobilskoj branši uvijek postoji opasnost da se flert s retro oblicima pretvori u komičan krajnji proizvod. Posebno je popularan nostalgični povratak na tragu francuskih luksuznih automobila '30-ih godina kao što su Figoni et Falaschi, Bugatti, Chapron...
Kompanija Eadon Green predstavila je jedan takav model po imenu Zeclat. V8 motor novog Zeclata, baš kao i enterijer, preuzeti su iz Corvette. Tijelo je napravljeno od karbonskih vlakana i aluminija i osigurava ubrzanje do 100 km/h u 3,7 sekundi.
Techrules Ren RS: Trkački automobil oblika lampe
Kineski inovatori iz kompanije Techrules već tradicionalno u Ženevu dovode neobične električne i hibridne automobile. Ove godine predstavili su čudnu trkačku verziju superautomobila Ren. Masivno tijelo podsjeća na lampu, a kabina se otvara malo naprijed, malo u vis.
Iako je karoserija izrađena od ugljučnih vlakana masa automobila iznosi čak 1,85 tona, ali svejedno ubrzava u tri sekunde do 100 km/h te razvija 330 km/h. Električni motor daje čak 1305 KS i najviši obrtni moment 7722 Nm. No, kapacitet baterije od 28,4 kW, odnosno tri puta manje od Teslinih modela, sugerira da eventualni vlasnici kineskog automobila neće provesti puno vremena za upravljačem.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.