Predstavljena Škoda Scala: "Češki Golf" prijeti najjačim igračima u klasi
Scala je postavljena na MQB-A0 platformu koncerna Volkswagen, a u poređenju s trenutnom generacijom Rapid Spacebacka, novi model dobio je u dimenzijama. Dužina novajlije je 4362 mm (+ 58 mm), visina 1471 mm, širina 1793 mm, međuosovinski razmak narastao je za 47 mm (do 2649 mm).
Ponuda prostora je raskošna, naročito u prtljažniku koji će imati zapreminu od čak 467 litara, odnosno 1410 litara preklapanjem zadnjeg naslona. Česi najavljuju da će novi hatchback biti najprostorniji u klasi, čak će se moći porediti s većom Octavijom.
Dizajnerski, Scala prednjom rešetkom i LED farovima na "licu" pomalo podsjeća na novu generaciju Volvo modela, dok stražnjim dijelom dominira crni poklopac prtljažnika na kojem je slovima ispisano ime proizvođača (umjesto značke, kao dosad).
Scala se može pohvaliti virtuelnim kokpitom s individualnim prilagođavanjem kroz pet različitih postavki, te savremenim infotainment sistemom s 9,2 inčnim zaslonom (jeftinije verzije imaju ekrana dijagonale 6 ili 8 inča).
Škoda Scala je prvi model kompanije koja je dobio takozvani eSIM: Ne trebate posebnu SIM karticu ili vezu s pametnim telefonom za pristup Internetu.
Kupci mogu birati između pet motora – tri benzinca, jednog dizelaša i CNG verzije na prirodni gas (1.0 G-Tech sa 90 KS). Osnovna motorizacije je 3-cilindrični turbobenzinac 1.0 TSI (95 KS), spregnut s 5-stepenim manuelnim mjenjačem.
Jači benzinci – 1.0 TSI (115 KS) i 1.5 TSI (150 KS) – dolaze s 6-stepenim manuelnim ili opcionim 7-brzinskim DSG-om s dvostrukim kvačilom. Isti mjenjači ponuđeni su i uz jedini dostupni dizelaš – 1.6 TDI (115 KS) – koji ispunjava ekološke standarde Euro 6d-TEMP.
Opciono je dostupan sportski paket s adaptivnim amortizerima i 15 mm spuštenim ovjesom s mogućnošću podešavanja između dva načina vožnje - Normal i Sport.
Koristeći platformu MQB, Škoda Scala dobila je najnaprednije sigurnosne sisteme. Sistem za upozorenje frontalnog sudara s automatskim sistemom za kočenja pri "urbanim" brzinama uključen je u standardnu opremu svih verzija.
Takođe, sve verzije imaju sistem zadržavanja u traci. Uz nadoplatu na raspolaganju je adaptivni tempomat i nova verzija sistema za otkrivanje objekata u "mrtvim" uglovima.
Dolazak novog modela na tržište planiran je za početak naredne godine: U zapadnoj Europi barata se početnom cijenom od oko 16 hiljada eura, no kod nas će Scala vjerovano biti jeftinija.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.