Škoda Rapid: Male optičke promjene, novi 3-cilindrični turbobenzinac

Radiosarajevo.ba
Limuzina Škoda Rapid ugledala je svjetlo dana 2011. u Indiji, da bi već naredne godine krenula u osvajanje Europe.

Uslijedila je hatchback verzija Spaceback koja je pomogla da kompaktni automobil, na granici između B- i C-segmenta, pronađe put do 800.000 kupaca širom svijeta.

Kada je došao trenutak za osvježenje Rapida Škodini dizajneri našli su se na teškom zadatku. Trebalo je nekako dotjerati "bezvremenski" dizajn automobila koji je kupce osvojio upravo takvim jasnim linijama, svježim i pet godina nakon europskog starta Rapida.

Dizajneri su se koncentrirali na donji dio prednjeg branika te grafiku farova i maglenki, male izmjene na poklopcu prtljažnika Spacebacka i to je sve. 

I u unutrašnjosti su izmjene minimalne – redizajnirani tapacirung u vratima, usisnici zraka, dekor-lajsne na armaturnoj ploči, okrugli instrumenti, upravljačke komande manuelnog klima-uređaja.

Jedan od glavnih aduta Rapida ostaje prtljažnik – zapremine 415 litara (Spaceback), odnosno 550 litara (limuzina) – u oba slučaja s hatchback-poklopcem.

Foto: Škoda

U paleti motora novost je 1,0 litarski turbobenzinski 3-cilindraš u verzijama s 95, odnosno 110 KS koji će zamijeniti dosadašnji 1.2 TSI (86/105 KS). I dalje je u ponudi 4-cilindrični 1.4 TSI (125 KS). Kupci dizelaša mogu birati između dvije verzije verzija - 1.4 TDI (90 KS) i 1.6 TDI (115 KS).

U ponudi će biti i sportska verzija Škoda Rapid Monte Carlo kao omaž sportskim uspjesima kompanije. Također, proširena je lista sigurnosnih asistenata, obogaćena tri nivoa opreme (Active, Ambition i Style), a ugrađeni su i moderniji informaciono-zabavni sadržaji.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak