'Pandastična avantura' u srcu Sarajeva
Sarajevo je bilo domaćin premijere najnovijeg FIAT-ovog modela – Grande Panda, automobila koji spaja dugu tradiciju i savremenu tehnologiju. Nakon svjetske promocije, ovaj gradski model zvanično je stigao i na tržište Bosne i Hercegovine.
Tokom najljepših festivalskih dana Sarajevo je bilo obojeno bojama nove FIAT Grande Pande. U samom centru grada, građani i gosti imali su priliku da budu dio premijere modela koji je spojio dugu tradiciju i novu energiju FIAT-a. Već na prvi pogled bilo je jasno da se ne radi o običnom automobilu. Šarene karoserije u nijansama Limone, Luna, Passione, Gelato, Lago, Acqua i Cinema učinile su trg živopisnim uz muziku i radoznale poglede prolaznika.
Grande Panda nije samo automobil, ona je simbol nove ere FIAT-a – razigrana, dostupna i spremna za budućnost“, poručio je Damir Komarica, direktor kompanije Autocommerce Sarajevo, dok su okupljeni već nestrpljivo čekali svoj red za promotivne vožnje.
Ubrzo su prve Grande Pande krenule kroz gradske ulice. Posjetioci su iz prve ruke osjetili kako ovaj model kombinuje jednostavnost i dinamiku – lagan za vožnju, a opet dovoljno hrabar da probudi emociju. Reakcije su bile jednoglasne: oduševljenje. Komentari poput „fantastična“, „bombastična“ i „automobil koji te tjera da se nasmiješ“ odzvanjali su među učesnicima.
Atmosferu su dodatno obogatili zabavni sadržaji i nagradne igre, pa se činilo da je čitav centar Sarajeva bio u znaku FIAT-ove vedre filozofije „No Grey“ – filozofije koja umjesto monotonih tonova bira boje optimizma jer Grande Panda unosi vedrinu i šarm u grad, ona je automobil koji budi emocije, a ne samo prevozno sredstvo.
FIAT planira da u prvoj godini proda oko 50 primjeraka Grande Pande, pri čemu se očekuje da električna verzija privuče veliki dio kupaca. Već naredne godine ponuda će se proširiti na verziju s pogonom na sve točkove i praktični Van model. Ovo je tek početak turneje, nakon Sarajeva, Grande Panda seli u Banju Luku, gdje će u septembru biti predstavljena i tamošnjoj publici.
Za sve vlasnike FIAT vozila u BiH dostupna je i široka servisno-prodajna mreža: Marketauto Banja Luka, A.C.I. Sarajevo, SLT Sarajevo, Auto-Start Mostar i Auto Centar Ganjgo Tuzla. Da cijela priča bude potpuna, pobrinula se agencija Mindset Sarajevo, koja je osmislila i realizovala kompletnu kampanju. Zahvaljujući njihovoj ideji i produkciji, događaj nije bio samo prezentacija automobila – nego avantura za pamćenje.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.