Javnost nasmijala reklama za Citroënov SUV, ali još više histerične reakcije

J. M.

Citroënova reklama u kojoj se pojavljuju ragbi sudija Nigel Owens i "medvjed" izazvala je nezadovoljstvo pojedinaca zbog "okrutnosti prema životinjama".

U komičnoj reklami sudija Nigel Owens pokazao je svoju sposobnost pripitomljavanja čak i najnekontroliranijih životinja, kako na terenu tako i izvan njega, što je aluzija na SUV koji se oglašava – Citroën C5 Aircross. 

Skoro "iz aviona" je jasno da dok vozi novi C5 Aircross, Owensu društvo pravi lažna životinja. Zar bi velški sudija ili bilo koji čovjek mogao naučiti medvjeda da svira na vilončelo, što se dešava u jednom od kadrova.

Iako je očigledno da je medvjed zapravo prerušen glumac, neki su požurili da kritikuju reklamu zbog promociju "okrutnosti prema životinjama".

Tako je 18-godišnja pjevačica Katie Marshall na Twitteru napisala da "veoma zabrinuta i tužna što Citroën UK i Nigel Owens koriste medvjeda za oglašavanje svojih automobila". 

"Pogrešno je prisiljavati životinje da izvode ponižavajuće i neprirodne trikove za zabavu javnosti", bukvalno je napisala Marshall.

Printscreen

Odgovor Owensa bio je šaljiv, kao i sama reklama.

"Kate, uz puno poštovanje, molim te koristi malo zdravog razuma. Ovo je čovjek u kostimu medvjeda! Nikada ne bih učinio nešto takvo da je to pravi medvjed", napisao je ragbi sudija.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak