GAC GS5: Kinezi predstavili drugu generaciju SUV-a na platformi Alfe 166

J. M.
Kompanija GAC je među rijetkim kineskim izlagačima na sajmu automobila u Parizu koji je odabran za svjetsku premijeru druge generacije SUV-a po imenu Trumpchi GS5.

GAC Group je državna kompanija osnovana 1997. godine, koja je ubrzo počela joint-venture suradnju s Hondom i Toyotom. Za samo 13 godina GAC Group postao je šesti najveći kineski proizvođač automobila sa 724.200 izra|enih vozila tokom 2010.

Ta, 2010. godine bila je prelomna u razvoju GAC-a: Najprije je preuzet većinski paket dionica (51 posto) privatnog kineskog proizvođača terenaca Gonow, potom je došlo do povezivanja sa Fiatom i osnivanja zajedničke kompanije GAC FIAT Automobiles Co Ltd, da bi šlag na torti bilo stvaranje vlastitog automobilskog branda Trumpchi.

Foto: auto.mail.ru

Osim izrade Fiatovih modela za kinesko tržište, suradnju sa najvećim italijanskim automobilskim GAC je iskoristio i za podizanje branda Trumpchi. Od koncerna Fiat Kinezi su kupili platformu Alfe 166 (1998-2007) na kojoj su sagradili limuzinu čiji je izgled pomalo podsjećao na tada aktuelnu Hyundai Sonatu.

No, pravo iznenađenje je da su istu platformu umirovljene Alfine limuzine iskoristili i za atraktivni SUV/crossover model GS5 predstavljen prije šest godina!

Sada je GAC predstavio drugu generaciju GS5 opisujući ga kao "porodični SUV ili "automobil za mladog radnika". Sudeći po činjenici da se premijera automobila odvija na sajmu automobila u Parizu, GAC očekuje pažnju europske javnosti.

Foto: auto.mail.ru

SUV dužine 4695 mm, međuosovinskog razmaka 2710 mm, ponovo je postavljen na platformu FCA, na kojoj je sagrađena Alfa 166.

No, za razliku od prve generacije modela, čiji su kupci mogli birati između Alfinog 2,0 litarskog twinsparka (147 KS) i 1,8 litarskog turbobenzinca (177 KS), sada je dostupan novi motor.

To je 1,5 litarski turbobenzinac snage 152 ili 169 "konja", uparen sa 6-stepenim Aisin automatskim menjačem. 

Iako cijena još nije saopćena, treba očekivati da će novi GAC GS5, poput prethodnika, biti nešto skuplji i opremljeniji od sličnih kineskih automobila. Poređenja radi, bazna verzija prethodne generacije, pogonjena Alfinim 2,0 litarski motorom, koštala je oko 30 hiljada maraka.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak