Smanjuje se velika razlika u cijeni između električnih automobila i benzinaca
Osjetna razlika u cijeni novih benzinskih i električnih automobila u Njemačkoj nadalje postoji, ali se smanjuje uprkos ukidanju državnih subvencija na električne, saopštio je u četvrtak, 18. jula, privatni institut Car (Automobil).
Car mjesečno analizira "žive" cijene na tržištu automobila, dakle računajući ono što kupci plaćaju uz sve popuste i akcije trgovaca, a ne preporučenu maloprodajnu cijenu.
Cijena 15 najprodavnijih električnih modela od aprila do jula u prosjeku je pala za četiri odsto, dok su benzinski modeli poskupjeli za pet posto.
Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'
Uprkos tome, jaz je još značajan, rekao je direktor studije Ferdinand Dudenhöffer.
Na primjer, Volkswagen golf sa benzinskim motorom od 1.500 kubika sa 23.443 eura (više od 45.800 KM) nadalje košta 9.220 eura (oko 18 hiljada KM) manje od svog električnog blizanca ID3. Kod Opela, benzinska corsa je ogromnih 13.600 eura ( KM) jeftinija od električne.
Pritom, za sada izostaje donekle očekivani trijumfalni pohod kineskih proizvođača na njemačko tržište e-automobila.
Kako očuvati vaš automobil ako ga ne vozite redovito
Dudenhöffer je ukazao da Kinezi u online oglasima često ne navode ni cijenu, ni druge elementarne podatke o vozilima.
Prema njegovim riječima, očigledno je da ni kineske firme ne mogu da začaraju troškove, pa je tako e-model proizvođača MG 13.000 eura (skoro 25.500 KM) skuplji od svog benzinskog parnjaka.
On je kao značajno naglasio i to što je američki Tesla prvi put na model Y ponudio direktan rabat od 6.000 eura (više od 11.700 KM). Po svemu sudeći, Tesla je nagomilao automobile koje ne može da proda, ocijenio je, piše dpa.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.