Šef Mercedesa: "Moramo se prilagođavati kineskom tržištu, uslovi će biti sve teži"
Šef koncerna Mercedes Ola Källenius ne očekuje da će uslovi poslovanja u Kini postajati lakši već naprotiv, njemački proizvođač mora da se prilagođava.
"Od kraja pandemije vidimo da tržišna dinamika nije kakva je bila 15-20 godina. Uz to, postoji nevjerovatno intenzivno tržišno takmičenje", rekao je Källenius za magazin Automobilwoche, prenosi dpa.
"Na tržištu se nadmeće 100 proizvođača automobila, a ono možda može da podnese 30 do 40", rekao je, ocijenivši da predstoji neka vrsta pročišćavanja.
Novinarka Mirza Vranj traži pomoć: Nakon reakcije na antibiotike vraćaju je kući, a stanje sve gore
"To za sada znači da će visoki intenzitet konkurencije opstati narednih godina", i neophodno je suočiti se sa tom konkurencijom, ocijenio je šef njemačkog giganta.
"Sada ne želimo 100 posto tržišta, nego samo svoj udio. Sasvim je realno da uz pomoć dobre proizvodne strategije i strategije industrijalizacije to očuvamo, pa i proširimo" dodao je Källenius.
Novi podaci: Automobilsko tržište u EU poraslo u oktobru
"Nismo, međutim, naivni. Realni smo. Naredne godine u Kini bit će teške. Da postane konkurentniji, Mercedes mora da postane i 'kineskiji'", naveo je.
Kina je Mercedesu najveće tržište, a slijede Europa i Sjeverna Amerika. Njemački koncern je u trećem kvartalu prodao 125.100 vozila, što je 27 posto manje nego u istom tromjesečju prošle godine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.