Priča o porijeklu Ferrarijevog logoa: Da li poznajete značenje konja na žutoj podlozi?

0
Radiosarajevo.ba
Priča o porijeklu Ferrarijevog logoa: Da li poznajete značenje konja na žutoj podlozi?

Porijeklo logotipa automobilskih marki nešto je oko čega su zaljubljenici u automobile vrlo strastveni.

Pogotovo ako je u pitanju znak Ferrarija. Evo i priče o porijeklu loga kompanije iz Maranella. Italijanska marka jedna je od najprestižnijih i najpoželjnijih u automobilskoj zajednici, kako zbog svojih impresivnih automobila, tako i zbog svojih uspjeha na utrkama.

Ovom prilikom nećemo se toliko zadržavati na historiji italijanskog proizvođača koliko na porijeklu njegovog logotipa, crnog konja na žutoj pozadini, koji ima direktnu vezu s Prvim svjetskim ratom i gradom Stuttgartom, gdje je, zanimljivo, Porsche koji također koristi konja na svom znaku.

Kulturni četvrtak | Reditelj Andraš Urban: O Desire festivalu, komediji 'Seljačka opera' i teatru

Ako bolje pogledate, Ferrari i Porsche imaju gotovo istog konja. Ali kako je moguće da simbol njemačkog grada prednjači ispred automobila italijanske marke?

Kao što je poznato, Enzo Ferrari je svoju avanturu u svijetu motosporta započeo kao vozač, utrkujući se za Alfa Romeo koji je dvadesetih godina prošlog stoljeća bio referenca u konkurenciji. Tek 1929. godine Ferrari je osnovao vlastiti tim, nazvan po njegovom prezimenu, takmičući se s automobilima Alfe i Fiata.

Istraživanje otkrilo: Šta vozačima predstavlja najveći problem tokom vožnje?

Godine 1923., nakon pobjede na utrci na stazi Savio, u gradu Ravenna, Enza je pozvala grofica Paolina Baracca u svoju kuću i tamo je italijanski vozač primijetio komad tkanine u dnevnoj sobi.

Taj komad tkanine imao je lik konja koji se propinje i bio je dio trupa aviona kojim je upravljao Francesco Baracca, sin grofice, kada ga je 1918. godine, tokom Prvog svjetskog rata, oborio njemački lovac. Taj neprijatelj je bio iz Stuttgarta.

Čini se da je grofica Baracca taj komad tkanine dala Enzu Ferrariju i zamolila ga da ga nosi sa sobom u utrkama za sreću. Međutim, Alfa Romeo mu nije dopustio da istakne ovaj simbol sve do 1932. godine, na stazi Spa u Belgiji. Tu je utrku dobio Ferrari i od tada više nikada nije napustio Cavallino.

Tako je Enzo Ferrari za simbol svoje marke odabrao crnog konja, kojem je dodao žutu pozadinu, jer je to boja njegovog rodnog grada Modene, prenosi Jutarnji.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak