Ovaj Porsche je pravo čudo: 'The Dark Side of the Moon'
Porsche 911 Turbo – složenica iz svijeta automobila koju je moguće usporediti s nekolicinom složenica iz nekih drugih domena koje istovremeno znače genijalnost, tradiciju i izvrsnost u svakom pogledu.
Kada bi Porsche 911 Turbo bio film, bio bi „Star Wars – Episode IV“.
Kada bi ovaj automobil bio knjiga, bio bi „Umijeće ratovanja“ ili „Rat i mir“.
Konaković odgovorio Vučiću: "Nećete krv poginulih u Novom Sadu prati krvlju naših žrtava"
Kada bi bio muzika, bio bi album „The Dark Side of the Moon“ koji potpisuje vječni Pink Floyd.
Uglavnom, kada bi Porsche 911 Turbo bio bilo što osim automobila, svi superlativi vezani uz njega ni približno ne bi nestali. Pogotovo ako govorimo o za mnoge omiljenoj generaciji ovog automobila, odnosno generaciji 930 koja svoj put prema slavi počinje još tamo negdje sredinom sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
Porsche 911 Turbo po prvi se puta na tržištu pojavio 1975. godine i ubrzo postao sinonimom za samoubojstvo na stilski prepoznatljiv i apsolutno zanimljiv način.
Razlozi su jednostavni: 300 konja, pogon na stražnje kotače, Turbo-rupa veličine marijanske brazde, volan krut poput k…hm… (cenzura) Rocca Siffredija te mjenjački sklop s četiri brzine za čije je uspješno korištenje trebalo biti spoj Bruce Leeja i Garija Kasparova.
Uglavnom, ako na svijetu postoji automobil koji istovremeno oduševljava i plaši, onda je to izvorni 911 Turbo, prenosi portal Automobili.hr.
Stoga ni ne čudi da je upravo taj Porscheov model ubrzo nakon puštanja u prodaju zaradio nadimak „The Widowmaker“.
Usprkos tome se mnogi kunu u apsolutnu fascinaciju koju ovaj pakleni stroj na četiri kotača pruža i svjedoče o tome da takav automobil stvarno treba znati voziti. Pogotovo ako se pod pojmom vožnje podrazumijeva divljanje po cesti ili stazi.
Dakle, Porsche 911 Turbo je u današnje vrijeme kao ideja star više od četiri desetljeća. I u tom je vremenu prevalio ogroman put od opasnog automobila do onog koji je moguće upotrebljavati na dnevnoj bazi.
I upravo u tom dijelu priče dolazimo do srži u kojoj se nalazi jedan vremešni striček i njegov preko četiri desetljeća star automobil…
Vremešni striček se zove Bill MacEachern. Kanađanin je i zaljubljenik u automobile. No za razliku od mase ostalih zaljubljenika u automobile koji u svojim garažama imaju sve i svašta, striček Bill sve svoje vrijeme za volanom provodi unutar interijera svog Porschea 911 Turbo.
Kupljen 1976. godine kao nov automobil (što stričeka Billa čini prvim i jedinim vlasnikom), ovaj je Porsche već u samom startu za svog vlasnika bio nešto apsolutno posebno. Ali prave posebnosti kreću tek nekoliko mjeseci nakon što je striček Bill otpočeo svoju životnu avanturu za volanom ovog vremešnog Turbo-sportaša iz Zuffenhausena.
Novi Porsche Cayenne: Poboljšane performanse i udobnost
Naime, tokom više od četrdeset godina je ovaj primjerak Porscheovog „turbaka“ prošao sve i svašta. Od vožnje na dnevnoj bazi koja podrazumijeva odlaske u dućan i u kazalište, te prometne gužve koje su sastavni dio svakodnevice, preko odlaska na putovanja, pa sve do raznoraznih susreta s ostalim auto-entuzijastima i divljanja po stazama diljem SAD-a i Kanade.
Zbog toga je ukupna kilometraža od 1976. godine došla do više od milion kilometara, odnosno tačnije njih 1,165,937.
Da… Dobro ste pročitali – Porsche s Turbo-punjačem iz sedamdesetih napravio je više od milion kilometara u rukama jedne jedine osobe za volanom.
Ostatak teksta pročitajte na linku OVDJE.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.