Lamborghini: Novi V12 pogonski sklop je hibrid s tri motora od 1.001 konjsku snagu
Ne možemo vam još pokazati kako izgleda zamjena za Lamborghini Aventador, pa čak ni reći kako se zove - kompanija se na njega poziva isključivo internim kodom LB744.
Ali možemo podijeliti detalje o njegovom izvanrednom novom plug-in hibridnom pogonu, piše Car and Driver.
Dobra vijest je nastavak postojanja V-12 motora sa prirodnim usisavanjem, onog koji je ključan za privlačnost skupljih modela kompanije od njenog osnivanja.
Intervju | Adelisa Saračević, mezzosopranistica: "Lik Grubače je bio motivacija za pripremu opere"
Novi 6,5-litarski L545 motor je zapravo razvoj onog koji je pokretao Aventador, ali sa više snage, više okretaja, manjom težinom i omjerom kompresije podignutom na 12,6:1.
Lamborghini kaže da masa novog motora od 481 funtu (218 kilograma) čini ga 37 funti (16 kilograma) lakšim od Aventadorovog V-12, dok je nejgova izlazna snaga povećana na 814 konjskih snaga koje se isporučuju pri nevjerovatnim 9250 obrtaja po minuti - s tim da limiter ne poziva vrijeme do 9500 obrtaja po minuti.
Takođe postiže vrhunac od 535 funti po stopi (725 Njutn-metara) obrtnog momenta pri 6750 obrtaja po minuti. Ali dok je Aventadorov V-12 poslao snagu naprijed do mjenjača s jednim kvačilom koji se nalazi ispred njega, novi motor je preokrenut za 180 stepeni, a snaga ide kroz novi osmobrzinski mjenjač s dvostrukim kvačilom koji je dizajnirao Lambroghini postavljenim poprečno iza toga.
Ali ovaj V-12 je samo jedan dio novog pogonskog sklopa, uz pomoć ne manje od tri električna motora. Ne prednjoj strani, par motora sa aksijalnim protokom pokreće svaki točak zasebno, omogućavajući vektoriranje obrtnog momenta. Nema mehaničke veze između motora i prednje osovine, LB744-ov sistem pogona na sve točkove je uvijek djelimično eletkrični.
Nazad, treći motor je ugrađen u transmisiju, koji se zahvaljujući pametnom mehanizmu kvačila može prebacivati između pokretanja motora i generatora ili dodavanja snage na zadnju osovinu. Svaki motor može isporučiti do 148 konjskih snaga, iako je kombinovani maksimum uvijek manji od tri puta veći od struje koju podržava baterija. Maksimalna kombinovana snaga s enavodi kao impresivno moćnih 1001 konjskih snaga - nešto više od Ferrarija SF90 Stradale.
Električno punjenje je pohranjeno u kompaktnoj bateriji od 3,8 kWh koja se nalazi u onome što bi se ranije smatralo tunelom za prijenos unutar kabine, omogućavajući nisku poziciju sjedenja s obje strane. Lamborghini nije objavio težinu baterije, ali za referencu navedeni kapacitet je daleko manji od odgovrajućih cifara za Ferrari 296GTB i SF90, kao za McLaren Arturu, sugerirajući da bi Lambo trebao biti lakši i pružati manje električnih kilometara. Imamo brojke o težini za prednje motore - 41 funta (18 kilograma) - i mjenjač s dvostrukim kvačilom, koji teži 425 funti (192 kilograma) uključujući težinu integralnog elektromotora.
Kada se isprazni, baterija se može puniti iz utičnice, putem regenerativnog kočenja pomoću prednjih motora, ili pomoću V-12 koji djeluje kao generator. Za potonje se tvrdi da kompletno nadopuni paket za samo šest minuta. Stoga bi trebalo biti moguće brzo vratiti punu snagu kada se vozi na stazi. Lamborghini također kaže da će novi DCT mjenjač podržavati funkciju 'kontinuiranog prebacivanja u nižu brzinu', držeći lijevu ručicu dok progresivno usporava i birajući najnižu moguću brzinu kako brzina pada.
Lamborghini obećava da će objaviti više tehničkih detalja o novom automobilu prije nego što gotova verzija bude zvanično predstavljena krajem mjeseca. Obavještavat ćemo vas.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.