Preminuo Mirko Grbešić, bh. poduzetnik koji je bio vlasnik Mepas Malla u Mostaru

1
Radiosarajevo.ba
Preminuo Mirko Grbešić, bh. poduzetnik koji je bio vlasnik Mepas Malla u Mostaru
Foto: Jabuka.tv / Mirko Grbešić

Širokobriješki poduzetnik Mirko Grbešić preminuo je u utorak u 62. godini života nakon teške bolesti, piše portal Jabuka.tv.

Grbešić je bio vlasnik Mepasa, Brodomerkura, Saponije, Koestlina, prodajnog centra SMT

Rođen je 11. augusta 1960. u Širokom Brijegu.

Poznato vrijeme i mjesto dženaze Adnanu Šemiću zbog kojeg je promijenjen zakon u BiH

Poznato vrijeme i mjesto dženaze Adnanu Šemiću zbog kojeg je promijenjen zakon u BiH

Svoj je poslovni uspjeh počeo s trgovinom. 1989. godine osnovao je kompaniju Mepas d.o.o., koja je ubrzo postala jedna od najjačih u toj branši u Hercegovinl.

Preminuo Vladimir Matijanić, poznati splitski novinar

Preminuo Vladimir Matijanić, poznati splitski novinar

Potom se počeo baviti uvozom i distribucijom hrvatskih i stranih brendova u Bosni i Hercegovini. 1995. dovršena je zgrada Mepasa s velikim skladišnim prostorom u Širokom Brijegu, nakon čega se kompanija širi. Skladišni prostori osigurani su i u Sarajevu, Tuzli te Banjoj Luci.

1998. je za 20 miliona njemačkih maraka, što je tada bio prilično velik novac, kupio osječku Saponiju, piše Jabuka.tv.

Nakon toga je postao vlasnik bjelovarskog Koestlina. Za osječki Kandit dao je šest miliona eura te još prilično uložio kako bi se brand vratio na police i među potrošače. Uz to, preuzeo je obavezu da će do 2014. premjestiti tvornicu s postojeće lokacije i napraviti novu u osječkom predgrađu Nemetinu. Ta investicija je bila vrijedna 20 miliona eura.

2000. godine Mepas otkupljuje i kompaniju metalne proizvodnje i ugradnje Metalac iz Širokog Brijega. Grbešić je također postao vlasnikom Maraske (kasnije prodane Stanić grupi) i Brodomerkura.

2012. je u Mostaru otvorio najveći trgovački centar u Bosni i Hercegovini koji se prostire na skoro 100 hiljada kvadratnih metara a nosi naziv Mepas Mall. Centar je građen na način da vizualno, koncepciji i sadržajno prati sve aktualne trendove kada su u pitanju centri ovog tipa u Europi.

U njemu su prisutni CineStar multiplex, McDonald’s, New Yorker, te druge svjetske poznate robne marke koje još nisu ušle na tržište BiH, uz dakako, restorane, trgovine i kafiće koji su dio sadržaja prodajnog centra.

Bio je poznat i kao veliki prijatelj sportskih klubova u Širokom Brijegu.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije