Kako je Kim Kardashian promijenila standarde ljepote

V. A. Z, S. P.
Kako je Kim Kardashian promijenila standarde ljepote
Foto: Radiosarajevo.ba / Diskusija 'Kim Kardashian' na drugom danu Weekend Media Festivala u Rovinju

Od kako postoji ljudski rod, traje i težnja za ljepotom. Standardi prirodne ljepote mijenjali su se kroz stoljeća, ali ono što je zajedničko je da je za mnoge - nedostižna.

Nasuprot ovome, ljepota s umjetnim dodacima dostupna je svima, ali kroz kupnju. Upravo ovoj temi posvećena je panel diskusija 'Kim Kardasian' na drugom danu Weekend Media Festivala u Rovinju.

Pete Radović filmom o Džananu Musi izmamio suze publike u Rovinju
Klikbejt nisu smislili portali, slične trikove televizija i radio koriste godinama
Sila i Taraba: Producentski dvojac koji je Balkan doveo na Netflix i HBO

Urednica Glorijinih izdanja Dubravka Tomenković Aralica, Manja Grčić iz Antenna grupe, Milica Đokić iz Color Press Grupe i Dejan David Kemperl iz magazina David, rasvijetlili su fenomen Kardashian koji mnogima danas diktira standarde ljepote i uspjeha.

Pješčani sat

Naziv standarda je "Slim thickness" - pojam žene u obliku pješčanog sata - uzak struk, velike grudi i stražnjica.

Mlade britanke danas priznaju da osjećaju veliki pritisak kako bi postigle ovakav izgled, kažu rezultati istraživanja Univerziteta u Birminghamu.

"Sada nam je problem što se promoviraju obline, a nedavno se promovirao nedostižan izgled visokih, mršavih manekenki. Ja mislim da izgled Kardashian pomaže mladim djevojkama da demistificiraju ljepotu. Imamo aplikacije koje nam pomažu u tome. Mislim da Kardashianke promoviraju realnost, jer je realnost danas fake", tvrdi Manja Grčić.

"Ako imaš novca - plati, a ako nemaš budi lep u duši. I ovo pravilo pokazuje da je život nepravedan. Estetka hirurgija je danas dostupna svima i više nije tabu. A do 1920. je make up bio tabuiziran, vezan samo za prostituciju. Tek nakon Drugog sv. rata žene počinju da se šminkaju u javnosti" podsjetila je Milica Đokić.

"Mislim da Kardashiani privatno nemaju prodični život kojim se toliko ponose. Njihova mama je još u porodilištu smišljala da joj se sve kćeri zovu sa K, a koja samu sebe umjesto mame zove 'mamager', ne bih rekla da u tome ima istinske sreće", smatra Dubravka Tomenković Aralica.

Ova urednica s dugim iskustvom smatra da način šminkanja i kopiranja modela koje zadaje instagram ne možemo smatrati ljepotom, s obzirom da se tako gubi identitet.

"Kad nemaš šta raditi sama sa sobom, onda gledaš druge i imaš hiljade prijatelja na Instagramu", zaključila je.

"Šta je glavna poruka toga da žene imaju po trideset ormara odjeće. Svjetski kreatori danas se vraćaju kvaliteti, ono u čemu se ljudi osjećaju dobro", primijetio je David Kemperl. On se prisjetio ikone koja je obilježila period prije instagrama. Bila je to princeza Diane, žena koja je bila najfotografiranija na svijetu, a imala je svoj nos, svoje usne, nije imala savršenu ljepotu.

Pitanje koje se nameće - koliko su mediji utjecali na popularnost fenomena Kardashian? U ovom trenutku, njima mediji više i ne trebaju, s obzirom da imaju pola milijarde pratilaca na društvenim mrežama. Obesmislile su paparazze, jer same stavljaju svoje fotografije u ogromnim količinama, koje same biraju i svima du dostupne.

Zasluge

S druge strane, Kardashianke imaju i svojevrsne zasluge - rečeno je. Na primjer, prve su afirmirale pojam međurasnog braka koji je u Americi do tada bio nepoželjan, govore o pravima medjurodnih osoba, afirmiraju porodični život i poduzetništvo. Kim Kardashian osvanula je i na naslovnoj stranici Forbesa, kao uspješna poslovna žena.

Živimo u društvu koje je površno, a ono što mediji mogu uraditi je da pokažu i nešto drugo. Ima mnogo lijepih, pametnih žena koje promoviraju i druge vrijednosti, mislim da je važnija poruka medija da promoviraju inspirativne priče koje uistinu nadahnjuju, zaključila je urednica Glorije.

Kako će izgledati post-Kardashian era?

Stručnjaci smatraju da će to biti "next generation" - djeca celebritija koja i sama danas postaju brand. Jedna od pojava koja ukazuje na to je da slavne osobe, na primjer Bekhamovi ili Beyonce i Jay Z koji patentiraju imena svoje djece.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije