Žena dvije godine jela kiseli kupus: Otkrila šta joj se desilo - mnogi su se iznenadili

0
Radiosarajevo.ba
Žena dvije godine jela kiseli kupus: Otkrila šta joj se desilo - mnogi su se iznenadili
Foto: Screenshot/YouTube / Kiseli kupus

Nutricionistkinja Angela Dimitrakopulos provela je eksperiment s fokusom na namirnici bogatoj vitaminom C - kiselom kupusu. Stručnjaci potvrđuju da bi ovaj fermentirani proizvod trebao biti sastavni dio svakodnevne ishrane zbog svoje sposobnosti jačanja imuniteta i pozitivnog uticaja na zdravlje.

Angela, koja živi u Sydneyu, podijelila je svoje iskustvo s konzumiranjem kiselog kupusa tokom dvije godine. Uprkos prvobitnom oštrom i kiselom okusu koji je uzrokovao nadimanje i žgaravicu, Angela ističe da je dosljedna upotreba kiselog kupusa dovela do značajnih poboljšanja u njenom zdravlju.

Kiseli kupus, bogat probioticima, vitaminima, mineralima i antioksidansima, pridonosi mnogim zdravstvenim prednostima, uključujući poboljšanje mikrobioma crijeva, jačanje imuniteta, povećanje energije te podršku kognitivnim funkcijama.

Zemljotres u Hrvatskoj, osjetio se i u BiH: "Ružan zvuk, tutnjava pa potres"

Zemljotres u Hrvatskoj, osjetio se i u BiH: "Ružan zvuk, tutnjava pa potres"

Manje upala: Antioksidanti prisutni u kiselom kupusu imaju snažan učinak u sprečavanju upala, što se manifestiralo smanjenjem upale crijeva, manjim problemima s probavom i smanjenim nadimanjem.

Manje stresa: Bakterije prisutne u crijevima imaju važnu ulogu u regulaciji stresa i raspoloženja. Kiseli kupus pomaže povećanju kapaciteta crijeva za apsorpciju minerala povezanih s raspoloženjem, poput magnezija i cinka.

Najzdravija zimska namirnica: Štiti od raka, snižava holesterol i čini čuda za oštećenu jetru

Najzdravija zimska namirnica: Štiti od raka, snižava holesterol i čini čuda za oštećenu jetru

Manje nadimanja i kilograma: Angela je primijetila smanjenje volumena trbuha, povezano s manjim nadimanjem i zadržavanjem tečnosti.

Poboljšana probava: Redovna konzumacija kiselog kupusa poboljšala je Angelinu probavu, što se potvrdilo i analizom krvi koja je pokazala viši nivo željeza.

Angela ističe važnost dosljednosti u konzumaciji kiselog kupusa te preporučuje kombinovanje s drugim fermentiranim namirnicama, voćem, povrćem i mahunarkama. Nutricionistica naglašava da, uprkos početnom otporu organizma, ustrajnost u unosu kiselog kupusa donosi dugoročne zdravstvene koristi, javlja Klik.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije