Elon Musk ismijava jednog od najpoznatijih proizvođaća vozila: "Prodajete li automobile?
Jaguar je naišao na različite reakcije nakon što je predstavio svoj novi brend s novim, šarenim dizajnom koji predstavlja potpuni zaokret od svog povijesnog identiteta.
Britanska marka lansirala je novi identitet koji je opisan kao "neustrašiv, živahni i uvjerljiv", odajući počast svom osnivaču Sir Williamu Lyonsu, s etosom "Ne kopiraj ništa".
Stil "živahnog modernizma" ima za cilj pozicionirati Jaguar kao jedinstven i originalan, a novi revidirani identitet marke podijelio je mišljenja.
Na hitnoj sjednici Vlade FBiH: Nakon smjene Sulejmanovića, imenovan Anel Topalović
Jaguar je rekao da će "zagovarati originalnost", povezujući promjenu s novom šarenom kampanjom kako bi se odvojio od prigušenijih dizajnerskih stilova iz prethodnih godina.
Unatoč blještavaj novoj kampanji, proizvođač je naišao na kritike. Mnogi su ismijali marketinški pokušaj komapnije, ironično izrazivši sumnju u to je li marka i dalje fokusirana na nova vozila, uključujući osnivača i izvršnog direktora Tesle, Elona Muska.
Na svom društvenom mrežnom profilu X, nekadašnjem Twitteru, milijarder je postavio pitanje: "Prodajete li automobile?"
Ovo je bilo kao odgovor na video "Ne kopiraj ništa", u kojem modeli u svijetloj i hrabroj odjeći hodaju kroz jedinstvene krajolike, u videu koji ne prikazuje nikakva vozila.
U odgovoru je službeni Jaguarov profil rekao: "Da. Voljeli bismo vam pokazati. Pridružite nam se na kafi u Miamiju 2. decembra? Najtopliji pozdravi, Jaguar."
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.