Mate Rimac ostvaruje vrhunsku dobit: Evo kolika je prosječna plata u njegovoj kompaniji
Osnivač Rimac Automobila i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac u srijedu 3. maja, je putem statusa na svom Facebook profilu obavijestio je da je ta kompanija u 2021. godini, prema revidiranom izvještaju, ostvarila ukupni prihod od 1,46 milijardi kuna (369,36 miliona KM) i dobit od 644 miliona kuna (162, 92 miliona KM), te je najavio da će uskoro objaviti i rezultate za 2022. godinu.
U podužem statusu na Facebooku istaknuo da je njegova kompanija mnogo puta prozvana zbog kašnjenja s predajom revidiranog finansijskog izvještaja za 2021. godinu.
“Zbog kašnjenja sa predavanjem revidiranog finansijskog izvještaja za 2021. smo bezbroj puta prozvani. Zbog toga i gubitka od 540 miliona kuna prema preliminarnim/statističkim brojkama koje smo predali su nas pljuvali, omalovažavali, ismijavali i napadali. Radi tih javnih prozivki imamo i poreznu inspekciju u firmi zadnjih mjesec dana. I to je sasvim OK, nemam nikakav problem da pregledaju što god žele, samo mi je zanimljivo kako ljudi zabadaju nos i dižu frku oko nečega što doslovno nema koga drugog zanimati osim vlasnike firme”, navodi Mate Rimac.
Semir Halilović podnio ostavku na poziciju ambasadora BiH u Kataru: Poslao pismo Denisu Bećirović
Između ostalog, dodaje da je prije nekoliko dana pročitao i da 20 posto firmi još nije predalo izvještaj za 2021., ali nije vidio da iko drugi doživljava takav napad.
Također, navodi da je u utorak 3. maja, predan revidirani finansijski izvještaj za 2021. iz kojeg je vidljivo da je kompanija ostvarila te godine 644 miliona kuna (162,92 miliona KM) dobiti.
“Prema tome, nemamo najveći gubitak u 2021. godini, nego smo deveti po dobiti”, kaže Rimac, reagirajući na pojedine napise u medijima.
Spušteni prozori ili uključena klima: Kada je potrošnja goriva veća?
Vezano uz poslovanje 2021. godine, Rimac je naveo i da je od investitora prikupljeno 1,13 milijarde kuna (285, 88 miliona KM), dok su im EU i državne potpore iznosile 17 miliona kuna (4,3 miliona KM).
Porezi i doprinosi, ne računajući PDV, dosegnuli su 78 miliona kuna (19,73 miliona KM), a ulaganje u istraživanje i razvoj 298 miliona kuna (75,39 miliona KM).
Prosječna bruto plata u kompaniji iznosila je 18.422 kuna (4.660,53 KM), a neto plaća 11.923 kuna (3.016,36 KM), a bilo je 817 zaposlenika.
Greška u mijenjaju brzina: Šta se desi kad se motor 'zavrti' na nekontrolirano visokim obrtajima
Vrijednost imovine procijenjena je na 3,23 milijarde kuna (817,15 miliona KM), a dugoročne obveze iznose 66 miliona kuna (16,79 miliona KM).
Rimac je pojasnio je i zašto se kasnilo s predajom tog finansijskog izvještaja, navevši da nikad prije nisu kasnili niti će ikada više kasniti.
Naglasio je, naime, da im je 2021. bila dinamična godina – razdvojili su firmu na tri dijela (Iz Rimac Automobila d.o.o. nastali su Rimac Group, Bugatti Rimac i Rimac Technology) te preuzeli Bugatti od VW Grupe.
Sve o svjećicama: Zašto ih je važno redovno mijenjati?
Istovremeno su, navodi, zatvorili C rundu investicija (150 miliona eura u 2021. - 292,5 miliona KM) i zatvarali D rundu (500 miliona eura - 975 miliona KM), koja je na kraju završena 2022., a te su godine počeli i graditi Campus, promovirati Neveru i dr.
“Radi svih tih transakcija bili smo pod konstantnim due diligence-om i imali horde pravnika i finansijaša VW-a, Porsche-a, Goldman Sachsa, Softbanka i njihovih big-four finansijskih i pravnih savjetnika za vratom. Kad je transakcija napokon završila je trebalo urediti odnose između firmi – koji prostor koristi Bugatti Rimac a koju Rimac Technology i koliki najam ko kome treba plaćati? Koju komponentu Nevere proizvodi Bugatti Rimac a koju Rimac Technology? Koje usluge će jedna firma pružati drugoj …. A dok se to sve nije ispregovaralo, dogovorilo i potpisalo (doslovno stotine ugovora) i pet puta provjerilo, revizor nije mogao zaključiti godinu”, navodi Rimac u svom statusu.
Provjereno: Ovo su automobili čiji motori bez problema prelaze više od milion kilometara
Osvrnuvši se na to kako je u preliminarnim/statističkim podacima bio gubitak od 540 miliona kuna (136,61 miliona KM), a po revidiranim finansijskim izvještajima dobit od 640 miliona kuna (161,91 miliona KM), Rimac je istaknuo da je razlika u priznavanju ‘fair market value’ udjela u Bugatti Rimac, odnosno razlika između knjigovodstvene vrijednosti imovine koju su uložili u zajedničku tvrtku s VW-om/Porscheom, a uložili su hypercar poslovanje – sve što je vezano za Neveru, dok udio od 55 posto u Bugatti Rimac d.o.o. vrijedi znatno više od knjigovodstvene vrijednosti uložene imovine.
“Razlika između te dvije brojke je, prema međunarodnim računovodstvenim standardima, morala biti prihod u godini transakcije”, naveo je između ostalog Rimac.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.