U padu sportskog aviona poginulo pet lica

Radiosarajevo.ba
U padu sportskog aviona poginulo pet lica

Tekst ažuriran u 19:05

Pet osoba je poginulo u padu sportskog aviona u Zalužanima, kraj staze za automobilske trke.

Banjalučki padobranski klub je koristio avion.

Novinar Nezavisnih sa lica mjesta javlja da je prizor strašan, te da su na licu mjesta roditelji nastradalih.

Trebao biti prvi skok...

Kako je objavljeno, poginuli su pilot, instruktori i mladići, koji su trebali da skaču sa padobranom, i ovo im je, javlja Fena, trebao biti prvi skok.

Poginuli su instruktor i rekorder po broju skokova u RS Nemanja Goronja (32) i Alen Crnalić (23) koji je upravljao avionom, Stefan Karanović (24) koji je radio kao instruktor Padobranskog kluba Banjaluka i osamnaestogodišnjaci Nikola Stević i Srđan Kosić.

Prema nezvaničnim informacijama, pišu Nezavisne, uzrok nesreće je kvar na motoru. Očevici su primijetili da avion ne funkcioniše dobro, poslije čega je pao na stazu za automobilske trke, odnosno na krivinu "lakat".

„Vidjeli smo avion kad je poletio, napravio je krug ili dva u vazduhu nakon čega je počeo da trza i pada“, rekao je jedan od svjedoka ove stravične nesreće

Kada je pao avion, članovi porodice koji su bili prisutni cijelo vrijeme odmah su pritrčali do mjesta nesreće i pokušavali na sve načine da ugase plamen koji je gorio na avionu. Tom prilikom je nekoliko prijatelja i članova porodice povrijeđeno prilikom gašenja, ali nisu mogli nikako da pomognu zbog velikog plamena i vrućine.

Oni pričaju da je doneseno najmanje sedam do osam aparata za gašenje požara, ali da nijedan nije bio u funkciji. Jedan od svjedoka je naveo da se nastradalima možda i moglo pomoći da su aparati za gašenje funkcionisali.


Nemanja Goronja (Foto: Glassrpske.com)

Na mjestu pada pronađeno je jedno tijelo, dok su u avionu ostala četiri tijela. Jedan od mladića koji je imao kacigu pokušao je da priđe jednom od unesrećenih i da ga izvuče iz vatrene stihije, ali nije uspio. Motociklisti koji su u trenutku nesreće koristili trkaću stazu pokušali su da reanimiraju jednog od povrijeđenih, ali bez uspjeha.

Navodno, avion "Cesna" kupljen je prije godinu ili dvije i bio je ispravan. Prijatelji nastradalih tvrde da su obuka kao i pripreme za padobranski skok trajali veoma dugo

Od stručnjaka vazduhoplovstva se saznaje da će se uviđaj vršiti u najmanje dvije faze.  Prva faza podrazumijeva snimanje šireg terena oko mjesta pada, a druga faza obuhvata vještačenja olupina aviona.

Tokom cijelog dana na mjesto nesreće pristiže veliki broj prijatelja i rodbine nastradalih mladića. Članovi padobranskog kluba, članovi porodice i prijatelji nastradalih očekuju da će u ponedjeljak biti proglašen dan žalosti zbog prerano izgubljenih pet mladih života.

Na stazi Zalužana gdje se dogodila nesreća vožene su motociklističe trke i samo pola sata prije ove nesreće jedan motociklista je pao tačno na mjestu gdje je pao kasnije i avion.

Prijatelji od Goronje ističu da je tragedija još i veća jer je prije samo deset dana dobio sina.

Na terenu su vatrogasci gasili avion koji je bio u plamenu. Također, na lice mjesta trebaju stići (ili su već stigli) predstavnici Direkcije za civilno vazduhoplovstvo.

Ministar unutrašnjih poslova RS-a Stanislav Čađo, koji je došao na mjesto pada, rekao je da je bitno da se utvrde tačni uzroci kako se ovakva nesreća ne bi ponovila.

Čađo je u izjavi novinarima kazao da se nikada nije dogodila ovolika tragedija te da je posljednja slična nesreća bila 1974.

Pad nakon polijetanja

Dežurna tužiteljica Okružnog tužilaštva Banja Luka Hana Vranješević potvrdila je da je u toku uviđaj i da se zasad ne zna uzrok pada i zapaljenja sportskog aviona "cesna".

Očevici su ispričali da se avion strušio neporedno nakon polijetanja i da se zapalio te da je prizor bio stravičan.

Na mjesto nesreće izašao je i direktor policije RS-a Gojko Vasić.



Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije