Prevara turista u Sarajevu: 'Brzo smo reagovali, gosti nisu zamjerili našem gradu'

2
N. Žunić

Sarajevo je bilo među najposjećenijim gradovima u regionu u periodu novogodišnjih praznika. Nažalost, mrlju na ovo fantastično turističko dostignuće bacila je prevara oko 150 turista, vezana za popularnu aplikaciju Booking

U glavni grad Bosne i Hercegovine, u periodu od 29. decembra do 2. januara, došlo čak 13.529 turista. Naravno, Novu godinu u Sarajevu su proveli i mnogi drugi koji su došli ranije pa ostali malo duže. Većina je imala pozitivna iskustva, što se ne može reći za oko 150 turista koji su ostali bez novca i bez smještaja, zbog prevare na aplikaciji Booking.

Naime, izvjesni David Perić je postavio oglas na ovoj aplikaciji za smještaj u glavnom gradu BiH.  Imajući u vidu da je popunjenost kapaciteta u Sarajevu bila izrazito dobra, mnogima je ponestajalo opcija. Kada je smještaj 'bukiran', nije bilo problema, ali kada su turisti stigli u Sarajevo, apartmana - nije bilo. 

ViK upozorava građane: Mogući prekidi u vodosnadbijevanju u većem broju ulica

Kako je navedeno poslije same prevare, turisti su mogli vidjeti mnoge recenzije za ovaj 'smještaj', te pozitivna iskustva ljudi koji su 'tu odsjedali'. Kombinacijom manjka drugih opcija i dobre cijene, turisti koji su htjeli provesti Novu godinu u Sarajevu su se ipak odlučili da novac uplate unaprijed. 

Srećom, došlo je do brze reakcije nadležnih organa. Kako je u razgovoru za portal Radiosarajevo.ba rekao Haris Fazlagić, direktor Turističke zajednice Kantona Sarajevo, turisti su brzo promijenili mišljenje o Sarajevu. 

"Kada smo saznali da je došlo do prevare, odmah smo se aktivirali da im pomognemo. Najbitnije je da je došlo do reakcije i da su ovi ljudi vidjeli kako institucije rade svoj posao. 

Imali preko 100 recenzija: 20 porodica preko Bookinga platilo smještaj u lažnom hotelu u Sarajevu

Angažovali su se i turistički vodiči, koji su davali besplatne turističke rute prevarenim gostima. Svi su rekli da će ponovo posjetiti Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu. Vidjeli su da se radi na problemu i nisu zamjerili našem gradu", rekao je Fazlagić.

Kako je dodao, osoba u pitanju je poznata policiji, a do prevare je došlo i prethodne godine. 

"Ne mogu tvrditi ko je u pitanju, ali znamo da je do prevare došlo i 2022. godine, doduše u manjem obimu. Sada je sve na MUP-u i njihovoj reakciji. Mi smo uradili svoj dio posla i uspjeli smo da riješimo ono što smo mogli", govori Fazlagić. 

Foto: A.K./Radiosarajevo.ba: Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice KS

Srećom po neke od prevarenih turista, Booking u svojoj aplikaciji, to jeste u politici plaćanja, ima integrisano rješenje za ovakve situacije. Kompanija će novac osobi koja smještaj daje poslati tek po izlasku gosta iz apartmana, što je jedan od mehanizama za sprječavanje prevara. Ipak, neki od njih su pokušali zaobići Booking i dobiti smještaj jeftinije. Na kraju su ostali bez smještaja, ali i bez novca. 

Kako dalje kaže naš sagovornik, Turistička zajednica KS radi na rješenju.

"Istražujemo formalne i pravne mogućnosti, ali naš prijedlog je da imamo na zvaničnoj stranici Turističke zajednice KS listu apartmana, hotela i drugih vidova smještaja koji su registrovani s nama. Tako bi svaki turista koji dolazi u Sarajevo mogao otići na našu stranicu i mogao bi vidjeti koji smještaj je legitiman i sigurno nije prevara", rekao je Fazlagić za portal Radiosarajevo.ba

Nakon prevara brojnih turista u BiH, oglasio se i Konaković: 'Sarajevo nije krivo'

Kako nezvanično saznajemo, ova prevara nije jedina vezana za Booking u našoj zemlji. Navodno, mnogi krijumčari ljudima koriste ovu aplikaciju kako bi u državu uveli migrante.

Prema saznanjima portala Radiosarajevo.ba, trenutno je u ovu istragu aktivno uključena Granična policija Bosne i Hercegovine. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (2)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak