Rebrendiranje Rolexa, Chanela, H&M-a (FOTO)
Radiosarajevo.ba
Pariški umjetnik poznat pod pseudonimom Ludo, ali i pod potpisom Nature's Revenge, već godinama je znan stanovnicima Pariza po svojim papirnim grafitima na kojima kombinuje svijet tehnologije i organskog. U oktobru se 'predstavio' serijom radova pod ironičnim nazivom Co-Branding, potrudivši se da detaljno pokaže svoju frustraciju reklamama koje napadaju odsvuda.
Na meti su se našle reklame na autobuskim stajalištima, a umjetnik ih je jednostavno zamijenio svojim verzijama. Argumentujući rad, Ludo je rekao kako smatra da većina popularnih brendova koristi ispranu estetiku u svojim reklamnim kampanjama, a nisu nimalo diskretni u pojavljivanju u urbanom prostoru, pa je on napravio Nature's Revenge postere za Dior, Chanel, Calvin Klein, H&M...
radiosarajevo.ba
Na meti su se našle reklame na autobuskim stajalištima, a umjetnik ih je jednostavno zamijenio svojim verzijama. Argumentujući rad, Ludo je rekao kako smatra da većina popularnih brendova koristi ispranu estetiku u svojim reklamnim kampanjama, a nisu nimalo diskretni u pojavljivanju u urbanom prostoru, pa je on napravio Nature's Revenge postere za Dior, Chanel, Calvin Klein, H&M...
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.