Saobraćaj u Sarajevu: Glas naroda

Radiosarajevo.ba
Saobraćaj u Sarajevu: Glas naroda

Foto: radiosarajevo.ba


Za RadioSarajevo, naši sugrađani govore šta misle o saobraćaju i gradskom prijevozu u Sarajevu.

Muamer Mangafić:
"Saobraćaj nije dovoljno dobro regulisan, trebalo bi da se policija mnogo više ubacuje da reguliše umjesto semafora. Ubacili su ovih nekih kamera, regulišu, pokušavaju nešto, ali to ne vjerujem da ima nekog efekta, jer ljudi i dalje divljaju i rade svašta. Saobraćaj je skroz loše regulisan. Mislim da bi trebao ostati neki broj tramvaja koji bi se vrtio stalno, ne bi trebao biti veliki broj s obzirom da se u to doba ne vozi veliki broj ljudi".

Mirsad Šahman:
"Prevaziđene su mogućnosti količine auta i ulica koje grad posjeduje, posebno u starom dijelu grada. Noćni prijevoz je potreban, ali postoji i taksi, pa ko hoda i luta u to doba koristi taksi. Poželjno bi bilo uvesti neke noćne linije gradskog saobraćaja, makar svaki sat".

Džafer Alibegović:
"O noćnom tramvaju ne mislim ništa, jer se i ne vozim noću. Noćni saobraćaj također uglavnom ne vidim, jer se noću sklonim sa ulice. Mislim da je veći problem parking nego saobraćaj. Saobraćaj je manje-više ok. Semafori su dobro reglisani, raskrsnice u redu, policija radi svoj posao kako treba... Najveći je problem parkinga u centru grada, više zbog navika parkiranja ljudi, nego zbog objektivnog problema".

Husnija Čamo: "Ima strašno mnogo otvorenih pitanja. Prije svega otvoreno pitanje parkinga. Moramo prvo riješiti to i svi se pomalo konsolidirati i biti organizovani".



Vesna Pleho:
"Noćni saobraćaj je katastrofa. Nema prijevoza, pa morate planirati hoćete li ostati do 11:00, ili ako ostajete duže, morate planirati kako ćete se vratiti kući. Tramvaji su nesigurni, autobusa nemamo izuzev 'komercijale', tako da, u biti, nemamo gdje izaći, a nemamo se ni kako vratiti kući. O saobraćaju općenito – gužve su sve veće. Jučer sam se vraćala s posla na relaciji Vogošća – Socijalno oko sat i 40 minuta. Užas živi, nema nikoga da reguliše saobraćaj i uspostavi neki red".

Almir Ciriković: "Kada su projektovane saobraćajnice za Sarajevo, planirane su za mnogo manji broj automobila. Razvojem automobilske industrije, kod nas dolazi i do okupacije grada automobilima. Sada se traži izlaz u nekim tranzitima, zaobilaznicama i izgradnjom nekih novih saobraćajnica. Što se tiče javnog gradskog prijevoza, tu bi vlada trebala malo više učestvovati, prije svega zbog stanja sigurnosti da bi se povećala frekventnost noćnog saobraćaja. Samo preduzeće GRAS, da bi poslovalo uspješno, ne može da pruža neke usluge kojima će ulaziti u deficit".

Alden Gredić:
"Saobraćaj u Sarajevu je na jednom niskom nivou, pošto je broj magistrala i puteva veoma mali i veoma su lošeg kvaliteta. Smatram da bi se trebalo poraditi na nekim transverzalama koje vode oko Sarajeva da bi se izbjegle gužve u gradu. Što se tiče gradskog prijevoza – jako je loš. Tramvaji i trolejbusi su strašno nekvalitetni. Broj vozila gradskog prijevoza je izuzetno mali u odnosu na potražnju. Mislim da bi se trebao povećati broj vozila u opticaju. Ideja o noćnom tramvaju bi se obavezno trebala što prije realizovati, s obzirom da većina većih gradova i metropola ima organizovan noćni prijevoz".



Noćni gradski prijevoz u Sarajevu

O saobraćaju u Sarajevu


ado/goran, radiosarajevo.ba


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije