Izgovori najdužu riječ u njemačkom jeziku i doniraj kurs

0
Promotivni tekst
Izgovori najdužu riječ u njemačkom jeziku i doniraj kurs
Foto: Goethe Institut / Predstavljanje Goethe-Instituta u novom svjetlu

Goethe-Institut BiH pokrenuo je humanitarni projekat u okviru svoje kampanje u svrhu promocije njemačkog jezika, kulture i tradicije IchBiH.ba. U projektu mogu učestvovati svi zainteresovani, bez obzira na znanje njemačkog jezika.

Kako učestvovati?

Objavom javno dostupnog videa na društvenim mrežama Facebook ili Instagram na kojem izgovarate jednu od najdužih riječi u njemačkom jeziku "Rechtsschutzversicherungsgesellschaften" (u prevodu: osiguravajuća društva za pravnu zaštitu) i uz postavljanje hashtaga #IchBiH direktno doprinosite donaciji kursa Goethe-Instituta BiH za jedno dijete iz socijalno ugroženih porodica. Jedna vaša riječ značit će stipendiju - besplatan kurs njemačkog jezika članovima/cama mreže Udruženja "Ruku na srce".

Kako izgovoriti?

Poznati bh. reper i aktivista Frenkie dao je primjer kako se ova nimalo laka riječ izgovara, a slijedili su ga autorica bloga Prekardašijan Samira Poričanin-Petrešin i urednik portala Bajtbox Josip Zeljko, koji priznaje da se dobro namučio, ali i nasmijao.

Postupak protiv sutkinje Lejle Numanović iz Gradačca zbog prepisivanja dijelova iz druge odluke

Postupak protiv sutkinje Lejle Numanović iz Gradačca zbog prepisivanja dijelova iz druge odluke

Zvanični početak ove aktivnosti označen je na adventskom druženju u novoj Goethe kući, na kojem su predstavljeni i rezultati kampanje IchBiH.ba.

Direktorica Goethe-Instituta BiH Simone Voigt, govoreći o utjecaju kampanje, poručila je da brojne nove osobe sada uče njemački jezik, a snimljen je i veliki broj videa koji se bave njemačkim jezikom i kulturom.

Za jaču kulturnu razmjenu između Njemačke i BiH

"Ovim projektom smo kulturnu razmjenu između Njemačke i Bosne i Hercegovine uspjeli učiniti još vidljivijom i učinkovitijom. Projekat IchBiH će u našoj novoj Goethe kući živjeti i dalje i mi ćemo budućim projektima i manifestacijama nastaviti učvršćivati njemački jezik i kulturu u kulturnom i obrazovnom krajoliku Bosne i Hercegovine", kazala je Voigt i najavila zvanično otvaranje nove kuće u februaru 2022. godine, kao i početak tromjesečnog festivala njemačkog jezika i kulture u BiH.

Lea Thurm, predstavnica Ambasade SR Njemačke, primijetila je kako je projekat približio ljudima u BiH značaj naprimjer "leptira u trbuhu", "čežnje za domovinom", ali i ono "čudno njemačko slovo S koje više izgleda kao B".

"I ja sam naučila da Njemačka ima 40.000 km biciklističkih staza. Mnogi od nas su uspjeli naučiti nešto novo zahvaljujući projektu IchBiH", istakla je Thurm i između ostalog dodala: "Sigurna sam da je ova poučna, a umnogome i duhovita i šarmantna kampanja navela ljude da oslobode vlastiti duh i prikupljaju nova iskustva u vezi sa njemačkim jezikom i kulturom".

Kreativne snage širom BiH udružene s istim ciljem

Alexandra Mittler, direktorica jezičkog odjela Goethe-Instituta BiH, govorila je o neuobičajenim idejama koje su zajedno s partnerima uspjeli realizovati. Zahvalila se brojnim učesnicima kampanje, a to su: Agencija Represent Communications BiH, Adnan Beširović, Edin Bešlić - Articoolisan, Obojena klapa, Udruženje Rezon, Mario Drmać, Nedim Šuta, Vedran Zubić, Samira Poričanin-Petrešin, Bajtbox, Enis Čišić, Frenkie, DJ Soul, Indigo i mnogi drugi, ali posebno svojim saradnicima Mirzi Kovačeviću i Lejli Đelilović, bez kojih ovaj projekat ne bi bilo moguće realizirati.

"To je bio čitav jedan lobistički rad, a najbolji primjer da su ovi videi funkcionisali i preko jezičkih granica su moji roditelji koji su iščekivali svaki novi video, pa iako nisu razumjeli lokalni jezik, gledali su ih s velikim uzbuđenjem i pomoću interneta prevodili pa mi pisali poruke s utiscima", ispričala je Mittler.

"Željeli smo napraviti most između Njemačke i BiH, realizirati nešto trajno i održivo i doprijeti do ljudi. Uspjeli smo zbuniti ljude, začuditi ih, navesti ih da razmišljaju, zasadili smo šumu, dali smo da se zidovi oboje bojom koja pročišćava zrak, spajali smo ljude pričama i informacijama o Njemačkoj i iz Njemačke, realizovali smo moto Goethe-Instituta 'Jezik. Kultura.Njemačka. ' i na to smo mnogo ponosni", dodala je.

Predstavljanje Goethe-Instituta u novom svjetlu

Direktorica agencije Represent Communications BiH Ena Maglić je poručila da je komunikacijski zadatak bio da se Goethe-Institut predstavi u novom svjetlu, ne samo kao sinonim za najkvalitetnije kurseve njemačkog jezika ili validne diplome, već kao kuća integracija i pravi predstavnik njemačke kulture u BiH. Pritom su, navela je Maglić, korišteni svi raspoloživi komunikacijski kanali - outdoor kampanja, digitalni kanali, društvene mreže, mediji, influenseri i kreativci iz BiH.

Posebnu zahvalnost učesnici su iskazali pokretaču projekta Mirzi Kovačeviću, a jedan od kreatora kampanje Adnan Beširović poručio je kako se nada da će ova i buduće aktivnosti utjecati na to da se djeca koja biraju prvi ili drugi strani jezik opredijele za njemački.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije